عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » توسعه تعاملات درون سازمانی بین دو بخش بیمه ای ودرمانی باعث توسعه خدمات می شود

دکتر زینلی رئیس اسناد پزشکی گلستان:

توسعه تعاملات درون سازمانی بین دو بخش بیمه ای ودرمانی باعث توسعه خدمات می شود

توسعه تعاملات درون سازمانی بین دو بخش بیمه ای ودرمانی باعث توسعه خدمات می شود

دکتر زینلی رئیس اسناد پزشکی تامین اجتماعی استان گلستان درجلسه ای که به منظور تعامل با حوزه بیمه ای سازمان دراستان و با حضور رئیس وکارشناس ارشد نامنویسی و همکاران این حوزه در سطح استان و نیز روسا وکارشناسان ارشد حراست وارزیابی عملکرد اداره کل تامین اجتماعی گلستان برگزار شد بیان کرد: توسعه تعاملات درون سازمانی بین دو بخش بیمه ای ودرمانی باعث توسعه خدمات می شود .

 وی افزود : دفترچه های درمانی مانند چک های سفید امضا شده ای هستند که دراختیار بیمه شدگان وجامعه پزشکی قرار داده می شود تا از این طریق خدمات درمانی به بیمه شدگان ارائه شود و موسسات تشخیصی ودرمانی طرف قرارداد بتوانند از این طریق مطالبات خودرا وصول نمایند، لذا دقت درصدور دفترچه ها و نیز دقت درپذیرش نسخ و بررسی و رسیدگی به آنها می تواند تاثیر مستقیمی بر هزینه های سازمان بگذارد.

وی با اشاره به اینکه ماهیانه 150 میلیارد ریال دراسناد پزشکی تامین اجتماعی گلستان هزینه می شود به سختی ومشقت همکاران بیمه ای درجذب منابع اشاره کرد وافزود : اگر در هر مرحله ای از فرایند نامنویسی ، صدور دفترچه و بررسی نسخ دقت کافی نداشته باشیم به منابع سازمان صدمات جبران ناپذیری وارد می آید.

وی همچنین با عنایت به افزایش قابل توجه مراکز طرف قرارداد با اسناد پزشکی گلستان تاکید کرد که همراهی و همکاری دو حوزه بیمه ای و درمانی سازمان می تواند به صیانت از منابع مالی سازمان که حق الناس است بینجامد.

دکتر زینلی ابراز امیدواری کرد که با همت سازمان تامین اجتماعی درصورت صدور کارت هوشمند درمان علاوه بر صرفه جویی قابل توجه در مصرف کاغذ وحفظ محیط زیست می توان امیدوار بود که سوء استفاده ها از دفترچه های بیمه به حداقل برسد و سوابق بیماران نیز درفضای الکترونیک جهت اقدامات بعدی محفوظ بماند که این موضوع کمک بزرگی به منابع سازمان خواهد بود.

گفتنی است دفتر اسناد پزشکی تامین اجتماعی استان گلستان جلسات متعددی را با شعب بیمه ای استان برگزار نموده است تا ضمن تشریح فرایند خدمات دفتر اسناد پزشکی تعاملات فی مابین را افزایش دهد وبتواند از این رهگذر در حفظ منابع سازمانی کوشا باشد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .