عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید رئیس دفتر اسناد پزشکی تأمین اجتماعی از درمانگاه شهدای گلستان آزادشهر


بازدید رئیس دفتر اسناد پزشکی تأمین اجتماعی از درمانگاه شهدای گلستان آزادشهر

بازدید رئیس دفتر اسناد پزشکی تأمین اجتماعی از درمانگاه شهدای گلستان آزادشهر

 دکتر زینلی رئیس دفتر اسناد پزشکی تأمین اجتماعی استان گلستان در رأس هیأتی مشتمل بر کارشناسان آن دفتر با هدف تعامل و انتقال تجربیات متقابل، از درمانگاه تخصصی شهدای گلستان شهرستان آزادشهر بازدید کرد.

دکتر زینلی در این بازدید ضمن تأکید بر اینکه خدمات درمان مستقیم تکافوی نیاز بیمه‌شدگان را نمی‌نماید افزود: درمان غیرمستقیم تلاش نموده است تا در استان با مراکز پیشرفته تشخیصی و درمانی و با پزشکان خوشنام و متبحر قرارداد منعقد نماید و براساس ضوابط و اهداف سازمان، باید تلاش نماییم که درمان بیمه‌شدگان در دو حوزه مستقیم و غیر مستقیم با بهترین کیفیت انجام شود و بیمه‌شدگان که صاحبان اصلی صندوق تأمین اجتماعی هستند نیازی به مراجعه به بخشهای خصوصی غیر طرف قرار داد که هم برای بیمه شده وهم برای سازمان هزینه های زیادی به همراه دارد ، نداشته باشند.

دکتر نجفی رئیس درمانگاه تأمین اجتماعی شهدای گلستان آزادشهر نیز در این بازدید گفت: بخشهای درمان مستقیم و غیر مستقیم که مکمل هم هستند باید بتوانند نیازهای درمانی بیمه‌شدگان را پوشش بدهند.

وی با تأکید بر هزینه بسیار بالای بخش درمان مستقیم برای سازمان تأمین اجتماعی افزود: ما در بخش درمان مستقیم باید تلاش نماییم که از تمام ظرفیتهای ممکن جهت ارائه خدمات درمانی به بیماران استفاده کنیم تا حتی الامکان سایر هزینه‌های درمانی در بخشهای درمان غیرمستقیم و خسارات متفرقه و ... به حداقل ممکن برسد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .