عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ملاقات مديركل راه آهن شمال شرق ۲ با مردم شریف استان


ملاقات مديركل راه آهن شمال شرق ۲ با مردم شریف استان

 

 مديركل راه آهن شمال شرق ۲ با شهروندان ومردم شریف و متدین  استان گلستان در  سال اقتصاد مقاوتی ، اقدام و عمل نامگذاری شده است دیدار وملاقات داشت.

 به گزارش روابط عمومي اداره كل راه آهن شمال شرق ۲، محمد رضا قرباني دراولین روزهای نیمه دوم فروردین ماه  سال  1395  ، سالی که توسط مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاوتی ، اقدام و عمل نامگذاری شده است، با شهروندان و  مردم شریف و متدین  استان گلستان بصورت حضوری دیدار داشت و به بیان مطالبی پیرامون شعار سال پرداخت .

این مقام مسئول  ضمن تبریک سال نو به مراجعین و آرزوی سالی سرشار از موفقیت و کامیابی ، افزود: يكي از جمله اهداف مديران کل  دستگاههاي اجرايي وخادمان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مشابه سالهای پیش  تحقق شعار سال 95 «  اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل » با ديدار چهره به چهره به منظور بررسي و برطرف نمودن مسائل وموارد درخواستی مراجعین و مردم شریف حوزه کاری خود مي باشد.

وي ضمن ابراز امیدواری بیان داشت : اميد است در سال جاری با همراهی همه مسئولین و کارکنان و هم استانیهای محترم و در سایه تلاش همکاران در مجموعه راه آهن جمهوری اسلامی ایران بتوانيم در اجرای پروژه ها و برنامه ها نسبت به سال گذشته موفق تر و بیش از پیش برنامه ها عملی تر گردد .

مدیر کل راه آهن شمال شرق 2 با اشاره به تداوم برنامه های هفتگی ملاقات عمومی در سال آتی گفت: برنامه ملاقات عمومی کما فی سابق  برگزار خواهد شد و مسائل و مشکلات شهروندان و هم استانیهای عزیز نیز مطرح،  بررسی و دستورات لازم جهت رسيدگی به آنها صادر خواهد شد.

دراین ملاقات حضوری شهروندان و ملاقات کننده ها نیز ضمن تبریک سال نو و آرزوی توفیق برای کل مجموعه راه آهن به بیان مشکلات و مسائل خود پرداختند .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه آهن شمال شرق 2 -استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 1824
  • کد خبر : 19173