عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت از کارخانه آجر سامان تیغه گرگان


بازدید رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت از کارخانه آجر سامان تیغه گرگان

بازدید رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت از کارخانه آجر سامان تیغه گرگان

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان و رئیس اداره طرح و برنامه این سازمان از کارخانه آجر سامان تیغه در جاده نصرآباد گرگان بازدید نمودند .

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان حسینقلی قوانلو در این بازدید گفت : مطابق تصمیم دولت ، قرار است در سال 95 مبلغ 420 میلیارد تومان یارانه به واحدهای تولیدی تسهیلات داده شود که سهم استان گلستان 21 میلیارد تومان خواهد بود .

وی افزود : تخصیص این میزان یارانه بمنظور راه اندازی واحدهای نیمه فعال و راکد و واحدهای با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد می باشد و امیدواریم با راه اندازی این واحدها اشتغال قابل توجهی را در استان ایجاد نماییم .

قوانلو ضمن ابراز امیدواری از رونق بازار مسکن در سال 95 گفت : امیدواریم با رونق مسکن ، واحدهای تولیدی مرتبط با این بخش نیز رونق بگیرند ، و واحدهای تولید مصالح ساختمانی و واحدهای آجری باید به فکر صادرات نیز باشند تا از این طریق بتوانند رونق دائمی یابند .

وی همچنین به واحدهای تولیدی توصیه نمود : به فکر استفاده از روش های نوین و بهبود فرآیندها در تولید خود باشند ، که در اینصورت قطعا از طریق کاهش هزینه های تولید ، رونق دوچندانی خواهند یافت .

گفتنی است : کارخانه سامان تیغه با سرمایه گذاری حدود 20 میلیارد تومان و با اشتغال 100 نفر در دو شیفت کاری و با ظرفیت تولید 36 میلیون قطعه تیغه آجری 10 در سال در جاده نصرآباد گرگان مشغول فعالیت می باشد ، و با رفع مشکلات این واحد تولیدی قابلیت افزایش اشتغال تا سقف 150 نفر را دارا می باشد .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 1797
  • کد خبر : 20502