عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ثبت نام آزمون تعيين صلاحيت مهندسان ، كاردانهاي فني و معماران تجربي ادامه دارد


ثبت نام آزمون تعيين صلاحيت مهندسان ، كاردانهاي فني و معماران تجربي ادامه دارد

ثبت نام آزمون تعيين صلاحيت مهندسان ، كاردانهاي فني و معماران تجربي ادامه دارد

مديرمسكن و ساختمان اداره كل راه و شهرسازي گلستان اعلام كرد: متقاضيان آزمون تعيين صلاحيت و صدور پروانه اشتغال حرفه مهندسان ، كاردانهاي فني ساختمان و معماران تجربي تا پايان شهريورماه جاري مي توانند براي ثبت نام اقدام كنند.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس "محمود تيموري" در گفت و گويي خبري گفت: متقاضيان مي توانند براي ثبت نام از طريق سايت دفترامور مقررات ملي ساختمان وزارت راه و شهرسازي به آدرس WWW.inbr.ir اقدام كنند.

وي به داوطلبان توصيه كرد كه حتما با مطالعه دقيق و كامل دفترچه راهنماي آزمون براي ثبت نام اقدام نمايند.

به گفته وي، هدف از برگزاري اين آزمون، اعطاي پروانه اشتغال به كار مهندسي در هفت رشته معماري، برق ،مكانيك ، عمران، شهرسازي، ترافيك و نقشه برداري و شش رشته كارداني معماري، عمران ، تاسيسات مكانيكي، تاسيسات برقي، شهرسازي و نقشه برداري و صلاحيت معماران تجربي در پايه 3 و 2 و 1 مي باشد.

تيموري اضافه كرد: آزمون ورود به حرفه مهندسان، كاردانهاي فني ساختمان و تعيين صلاحيت حرفه اي معماران تجربي بدنبال اجراي آئين نامه اجرائي قانون نظام مهندسي و كنترل در22 و 23 آبان ماه 93 همزمان با سراسر كشور در شهرهاي گرگان و گنبدكاووس برگزار مي شود.

به گفته وي، آزمون امسال برخلاف دوره هاي گذشته كه به صورت متمركز در مركز استان برگزار مي شد، جهت رفاه و آسايش متقاضيان در دو محل گرگان و گنبد برگزار مي شود و داوطلبان در هنگام ثبت نام مي توانند به دلخواه محل آزمون خود را انتخاب نمايند.

تيموري ادامه داد: همچنين داوطلباني كه قبلا ثبت نام نموده و تمايل به تغيير محل حوزه امتحاني خود دارند مي توانند با مراجعه به سايت مذكور نسبت به ويرايش و اصلاح اطلاعات خود اقدام نمايند.

مديرمسكن و ساختمان راه و شهرسازي گلستان تاكيد كرد: آخرين مهلت ثبت نام متقاضيان در آزمون هاي ورود به حرفه 31 شهريورماه بوده و تاريخ اعلام شده به هيچ عنوان تمديد نخواهد شد و ضروري است كه داوطلبان قبل از انجام ثبت نام، راهنما و دستورالعمل ثبت نام آزمون را مطالعه و از مفاد آن آگاه باشند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .