عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشکیل جلسه توجیهی پرورش ماهی در قفس برای تعاونی های صید پره استان


تشکیل جلسه توجیهی پرورش ماهی در قفس برای تعاونی های صید پره استان

اولین جلسه توجیهی، پیرامون مسائل پرورش ماهی در قفس ویژه شرکت های تعاونی صید پره استان در محل اداره کل شیلات گلستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل شیلات گلستان مهندس محسن یحیایی با اعلام این خبر گفت: برابر با سیاست های سازمان شیلات ایران مبنی بر مشارکت جامعه صیادی پره در طرح پرورش ماهی در قفس و پن در آبهای دریای خزر، جلسه توجیهی در همین خصوص برای آشنایی بیشتر صیادان پره استان برپا گردید.

معاون صید و صیادی اداره کل شیلات گلستان بیان داشت: در این جلسه که معاون آبزی پروری، روسای ادارت معاونت صید، اعضای هیئت مدیره اتحادیه صیادی و اعضای هیئت مدیره تعاونی های پره استان حضور داشتند، مباحثی پیرامون اهداف اجرای طرح پرورش ماهی در قفس و پن مطرح شد.

وی با اشاره به موضوعات بیان شده در این جلسه اظهار کرد: از موضوعات مهم مطرح شده در این جلسه آشنایی اعضای هیئت مدیره تعاونی های صید پره استان با سیاستهای سازمان شیلات ایران در طرح پرورش ماهی در قفس و پن بود.

مهندس یحیایی در ادامه تصریح کرد: همچنین در این جلسه به مسائلی نظیر مزایای طرح پرورش ماهی در قفس و پن، اهمیت مشارکت جامعه صیادی در این طرح، گونه های قابل پرورش و انواع تسهیلات بانکی قابل اعطا و نحوه پرداخت آن به سرمایه گذاران اشاره شد.

گفتنی است استان گلستان به دلیل داشتن سواحل کم عمق شرایط مساعدی را برای پرورش ماهی در قفس و پن داراست که اجرایی شدن این طرح موجب توسعه آبزی پروری استان خواهد شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل شیلات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : شیلات 1
  • بازدید : 1850
  • کد خبر : 21644