عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشکیل اولین جلسه کمیته عدالت بنیانی و توسعه اقتصاد مردمی ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی

مهندس عباسی خبر داد:

تشکیل اولین جلسه کمیته عدالت بنیانی و توسعه اقتصاد مردمی ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی

تشکیل اولین جلسه کمیته عدالت بنیانی و توسعه اقتصاد مردمی ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی

دبیر کمیته عدالت بنیانی و توسعه اقتصاد مردمی ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی گلستان گفت: اولین جلسه کمیته عدالت بنیانی و توسعه اقتصاد مردمی ،زیرمجموعه ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی به دبیری اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان، مهندس امراله عباسی در این جلسه گفت: در اجرای سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی ، ستاد راهبری و مدیریتی اقتصاد مقاومتی، 12 برنامه ملی را در قالب 63 طرح با تعیین دستگاههای مسئول و همکار جهت اجرا و انجام معرفی کرده است.

امراله عباسی افزود: در یک برنامه ملی (برنامه شماره چهارم) ، با عنوان عدالت بنیان کردن اقتصاد و توسعه عدالت اجتماعی، وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با 4 طرح به عنوان دستگاه مسئول شناخته شده است.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان بیان داشت: توانمندسازی فقرا و محرومین، عدالت بین منطقه ای و عدالت سرزمینی، تحقق عدالت بین نسلی و چگونگی استفاده از انفال و سهم بری عادلانه عوامل تولید با تاکید بر سرمایه انسانی، 4طرح مهم می باشد که کمیته عدالت بنیانی و توسعه اقتصاد مردمی آن را به طور جدی پیگیری خواهد کرد.

وی در پایان تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی، اقتصاد ریاضتی نیست بلکه اقتصادی است که برای یک ملت ، حتی در شرایط فشار و تحریم ، زمینه رشد و شکوفایی را فراهم می کند.

تشکیل اولین جلسه کمیته عدالت بنیانی و توسعه اقتصاد مردمی ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 1118
  • کد خبر : 21980