عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیگیری 4 طرح مهم در راستای عدالت بنیان کردن اقتصاد و توسعه عدالت اجتماعی

رییس شورای هماهنگی تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان خبرداد:

پیگیری 4 طرح مهم در راستای عدالت بنیان کردن اقتصاد و توسعه عدالت اجتماعی

پیگیری 4 طرح مهم در راستای عدالت بنیان کردن اقتصاد و توسعه عدالت اجتماعی

رییس شورای هماهنگی تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: 4 طرح مهم را در راستای عدالت بنیان کردن اقتصاد و توسعه عدالت اجتماعی پیگیری جدی می نماییم.

به گزارش کمیته روابط عمومی، مهندس امراله عباسی در جلسه شورای هماهنگی تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی با پیگیری و اجرای 4 طرح مهم در راستای عدالت بنیان کردن اقتصاد و توسعه عدالت اجتماعی، به عنوان دستگاه مسئول شناخته شده است.

عباسی افزود: توانمندسازی فقرا و محرومین، عدالت بین منطقه ای و عدالت سرزمینی، تحقق عدالت بین نسلی و چگونگی استفاده از انفال و سهم بری عادلانه عوامل تولید با تاکید بر سرمایه انسانی، 4طرح مهم می باشد که به عنوان دبیر کمیته عدالت بنیانی و توسعه اقتصاد مردمی ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی، آن را به طور جدی پیگیری خواهیم کرد.

مراله عباسی بیان داشت: در اجرای سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی ، ستاد راهبری و مدیریتی اقتصاد مقاومتی، 12 برنامه ملی را در قالب 63 طرح با تعیین دستگاههای مسئول و همکار جهت اجرا و انجام معرفی کرده است که مسئولیت دبیرخانه ی کمیته عدالت بنیانی و توسعه اقتصاد مردمی با وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی می باشد.

رییس شورای هماهنگی تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان در پایان به مفهوم اقتصاد مقاومتی اشاره نمود و گفت: اقتصاد مقاومتی یک نظام اقتصادی است که هماهنگ با سیاست های کلان سیاسی و امنیتی کشور و برای مقاومت در برابر اقدامات تخریبی باید شکل بگیرد تا بتواند در برابر ضربات اقتصادی تحریم های گوناگون اقتصادی ، مقاومت کرده و توسعه و پیشرفت خود را ادامه دهد و روند رو به رشد همه جانبه خود را در ابعاد ملی ، منطقه ای و جهانی حفظ کند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 1037
  • کد خبر : 21982