عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ۶۰ کارآفرین گلستانی در جشنواره «کارآفرینان برتر» ثبت‌نام کردند

رئیس اداره کارآفرینی تعاون و کار گلستان:

۶۰ کارآفرین گلستانی در جشنواره «کارآفرینان برتر» ثبت‌نام کردند

 ۶۰ کارآفرین گلستانی در جشنواره «کارآفرینان برتر» ثبت‌نام کردند

رئیس اداره کارآفرینی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان گفت: تاکنون ۶۰ کارآفرین در استان گلستان برای حضور در جشنواره کارآفرینان برتر ثبت‌نام کرده‌اند.

سید محمد دادو، در نشستی خبری اظهار کرد: همه کارآفرینان استان می‌توانند در سامانه ثبت‌نام کرده و در این جشنواره شرکت کنند، این جشنواره در اواخر آبان ماه به‌صورت استانی و یکی دو ماه بعد به‌صورت ملی برگزار می‌شود.

وی افزود: مهلت ثبت‌نام از ۱۶ خرداد امسال تا پایان تیرماه است، کیفیت کار کارآفرینان برای ما از کمیت شرکت‌کنندگان مهم‌تر است.

رئیس اداره کارآفرینی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان تصریح کرد: ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری، شناسایی کارآفرینان استان و کشور و معرفی آن‌ها به آحاد جامعه، ایجاد فضای تعامل و همکاری بین عرصه‌های مختلف اقتصادی، ایجاد نشاط و رقابت در فضای کسب‌وکار، هم‌افزایی و مشارکت کارآفرینان، حمایت معنوی از کارآفرینان برای ایجاد کسب‌وکار جدید و رشد اعتمادبه‌نفس و روحیه خودباوری در جوانان از مهم‌ترین اهداف این جشنواره است.

دادو گفت: از سال ۸۵ تاکنون این جشنواره به‌صورت استانی و ملی برگزار می‌شود و تاکنون سه هزار کارآفرین استانی و ۱۲۰ کارآفرین ملی در سراسر کشور انتخاب شدند.

به گفته وی، کارآفرینان در سه بخش صنعت، کشاورزی و تولید باهم به رقابت می‌پردازند و به میزان سهمی که بخش‌های مختلف در استان دارند نفرات برتر نیز انتخاب می‌شوند.

دادو اظهار کرد: تشکیل کانون کارآفرینان در استان‌ها و کشور مهم‌ترین دستاورد این جشنواره بود، کارآفرینان در قالب این کانون با نهادهای اجرایی به‌عنوان اتاق فکر مشارکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: آمار دقیقی از تعداد کارآفرینان استان در دست نیست اما کانون کارآفرینان هم‌اکنون ۱۰۰ عضو دارد و به دنبال تشکیل سازمان کارآفرینی در استان‌ها هستیم.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 2048
  • کد خبر : 22810