عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مرکز مشاوره، اطلاع‌رسانی و خدمات کارآفرینی در گلستان افتتاح شد


مرکز مشاوره، اطلاع‌رسانی و خدمات کارآفرینی در گلستان افتتاح شد

مرکز مشاوره، اطلاع‌رسانی و خدمات کارآفرینی در گلستان افتتاح شد

 مرکز مشاوره، اطلاع‌رسانی و خدمات کارآفرینی استان گلستان در شهرستان گرگان افتتاح شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان در مراسم افتتاحیه مرکز مشاوره، اطلاع‌رسانی و خدمات کارآفرینی گرگان گفت: این مرکز حلقه مفقوده بازار کسب و کار است.

مهندس امرالله عباسی اظهار کرد: یکی از وظایف اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بحث خدمات‌رسانی به بازار کسب و کار در محدوده زمانی شروع، در حین و بعد از راه‎اندازی کسب و کار است.

وی مرکز مشاوره، اطلاع‌رسانی و خدمات کارآفرینی را حلقه مفقوده بازار کسب و کار دانست و تصریح کرد: استان گلستان پانزدهمین استان کشور بوده که این مرکز را راه‎اندازی کرده است.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان ادامه داد: مشاوره به کارآفرین‎ها و اطلاع‌رسانی به بنگاه‎های اقتصادی در خصوص مقررات و قوانین، ارائه خدمات آموزشی مراکز مشاوره، اطلاع‌رسانی و خدمات کارآفرینی می‎تواند در راستای توسعه نقش مهمی ایفا کند.

مهندس عباسی با بیان اینکه به اندازه خدمات این مراکز بودجه تامین خواهد شد، افزود: بررسی طرح‎ها طبق سیاست‌گذاری‎ها، مسائل اجتماعی، آمار و مسائل حمایتی از طریق بانک‎ها و مسئولان و همچنین فضای کسب و کار از موضوعاتی است که انتظار می‎رود در انجام سرمایه‎گذاری و اجرای طرح‎های کارآفرینی در این مراکز به آنها توجه شود.

وی خاطرنشان کرد: مراکز مشاوره، اطلاع‌رسانی و خدمات کارآفرینی می‎تواند به کارآفرینان کمک کند تا با اطمینان بالایی طرح‎های خود را پیگیری و اجرا کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان با بیان اینکه 20 استان کشور مجوز راه‎اندازی مراکز مشاوره، اطلاع‌رسانی و خدمات کارآفرینی را کسب کردند، تصریح کرد: استان گلستان مجوز سه مرکز مشاوره، اطلاع‎رسانی و خدمات کارآفرینی اخذ کرده است و گرگان نخستین مرکزی بوده که به صورت فیزیکی به بهره‎برداری رسیده است.

امراله عباسی گفت: به دنبال شخصیت‎های حقوقی برای اجرای مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی بودیم و بر این اساس سازمان مدیریت صنعت گلستان را انتخاب کردیم و امیدواریم کارجویان و کارآفرینان بتوانند از مشاوره، ظرفیت و خدمات این مراکز استفاده کنند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 1131
  • کد خبر : 6959