عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خانواده های شهدا و جانبازان نماد استقامت هستند


خانواده های شهدا و جانبازان نماد استقامت هستند

 مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان گلستان در دیدار خانواده های شهدا و جانبازان گفت: خانواده های شهدا و جانبازان نماد استقامت هستند.

به گزارش ایثارواحد گلستان ، سه شنبه دوازدهم مردادماه 95علی اصغر فاضلی مدیر کل بنیاد شهید و امو رایثارگران استان گلستان و هیئت همراه با خانواده ی یک شهید و دو جانباز 70درصد هشت سال دفاع مقدس دیدار بعمل آورد.

در این دیدار علی اصغر فاضلی مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان گلستان ، سید علی مهاجر موسوی رییس حراست بنیاد و رضا گرزین رییس بنیاد شهرستان گرگان با خانواده شهید رضا اتراچالی و جانباز شهید علیرضا خراسانی و جانباز 70درصد محمد جلالی در منزل آنان دیدار ، عیادت و دلجویی بعمل آورد.

فاضلی مدیر کل بنیاد در دیدار خانوادها گفت: استقامت خانوادهای شهدا ، جانبازان و علی الخصوص جانبازان 70درصد در برابر سختی ها و مشکلات بسیار بالا و عدم بروز آن قابل تقدیر است .

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم نگاهی به گذشته بیندازیم و شرح ما وقع دوران دفاع مقدس را بازگو کنیم چه کسی می تواند همانند جانبازان ، دلاوریهای فرزندان این مرز وبوم و شهدا را درهشت سال دفاع جانانه در برابر تمام ابر قدرت های شرق و غرب بیان کند.

وی ادامه داد : شما راویان دوران دفاع مقدس باید خوش بدرخشید و انعکاس و یژه ای در نگاه مردم پدیدار کنید زیرا وجود شما سرشار از فراز و نشیب های دوران جنگ است و هیچ کس مانند شما نمی تواند به بیان آن خاطرات بپردازد ، مردم و جامعه شما را نماد شهدا می دانند.

در پایان با اهداء لوح و هدیه از خانواده های شهید اتراچالی و جانباز شهید علیرضا خراسانی و جانباز 70درصد محمد جلالی تقدیر بعمل آمد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .