عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه هم اندیشی سالروز ورود آزادگان شهرستان گرگان برگزار شد


جلسه هم اندیشی سالروز ورود آزادگان شهرستان گرگان برگزار شد

 رییس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان گرگان از برگزاری جلسه هم اندیشی مراسم 26مرداد سالروز ورود آزادگان این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایثار واحد گلستان ، شنبه شانزدهم مردادماه 95 رضا گرزین رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گرگان از برگزاری جلسه هم اندیشی جهت هر چه باشکوهتر برگزاری مراسم 26مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی با حضور اعضاء در سالن جلسات بنیاد خبر داد.

این جلسه با حضور رییس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان گرگان ، زهرا امام قلی نژاد معاون فرهنگی و کارشناسان بنیاد بهمراه سه نماینده از آزادگان دکتر ولی اله جعفری مدیر شاهد و ایثارگر دانشگاه منابع طبیعی گرگان ، مهندس حسین ربیعی عضو شورای اسلامی شهر گرگان و آزاده رمضان ساور برگزار گردید.

در این جلسه گرزین رییس بنیاد ضمن خوش آمد گویی و تبریک فرارسیدن ایام به آزادگان حاضر در جلسه گفت : برای تجلیل از مقام شامخ آزادگان سرافراز همایشی در شهر گرگان در نظر گرفته شود که علاوه بر تجلیل از مقام و منزلت این عزیزان ، از صبر و مقاومت همسران این عزیزان نیز به گونه ای که در خور شأن و جایگاه آنان باشد تجلیل بعمل آید.

گرزین رییس بنیاد شهرستان گرگان در ادامه مصوبات و برنامه های پیشنهادی این همایش را تشریح کرد و گفت : در این همایش از همسران در بدو ورود با شاخه گل و در انتها با اهدا لوح تقدیر بعمل آید ، کلیپی از الگوی آزادگان آزاده شهید ابوترابی برای به تصویر کشیدن صبرو استقامت دوران اسارات تهیه و پخش گردد، دعوت نامه ای برای نماینده ولی فقیه ،استاندار و فرماندار محترم جهت دعوت وشرکت در مراسم درنظر گرفته و از برنامه های طنز وشاد برای نشاط و تقویت روحیه خانواده های آزادگان استفاده شود.

در پایان اعضاء نقطه نظرات خود را در هر چه با شکوه تر شدن این همایش بیان کردند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .