عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کمیته آب بدون درآمد در شرکت آب و فاضلاب استان گلستان برگزار شد


جلسه کمیته آب بدون درآمد در شرکت آب و فاضلاب استان گلستان برگزار شد

جلسه کمیته آب بدون درآمد در شرکت آب و فاضلاب استان گلستان برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان گلستان به منظور ساماندهی فعالیت های مرتبط با بخش مدیریت مصرف و آب بدون درآمد جلسه کمیته آب بدون درآمد با حضور اعضاء در سالن کنفرانس ستاد شرکت برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان با اشاره مشکلات در قرائت کنتور مشترکین آب گفت با توجه به بررسی های بعمل آمده توسط همکاران قرائت کنتور مشترکین با نظم خاصی انجام نمی گیرد و امیدواریم با افزایش تعداد دوره های قرائت کنتور بخشی از مشکلات حل شود.

مهندس محمد هادی رحمتی با بیان این مطلب که سیاستگذاری شرکت برای سال 95 در بخش آب بحساب نیامده است افزود با توجه به برنامه ریزی های انجام شده این حوزه هدف گذاری تعویض کنتورهای خراب در الویت سالجاری خواهد بود.

معاون بهره برداری شرکت آبفای گلستان با اشاره به هدر رفت آب در شبکه توزیع گفت: این حوزه برنامه ریزی های جدی را برای کاهش هدر رفت آب و استفاده بهینه از آب شرب انجام داده است و در دراین راستا بمنظور کاهش هدر رفت ظاهری آب اقدام به تهیه و تعویض 10 هزار کنتورهای خراب مشترکین نموده است.

مهندس مهیار خسروی در ادامه بیان نمود شناسایی تعداد زیادی از انشعابات غیر مجاز در سطح مناطق شناسایی و در دست رفع می باشد که طی این امر شبکه توزیع مهار خواهد شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 636
  • کد خبر : 23579