عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دولتمردان از هیچ کوششی در راه خدمت به مردم و نظام مقدس دریغ ننمایند

مدیر کل اداره کل راه آهن شمال شرق 2:

دولتمردان از هیچ کوششی در راه خدمت به مردم و نظام مقدس دریغ ننمایند

دولتمردان از هیچ کوششی در راه خدمت به مردم و نظام مقدس دریغ ننمایند

مدیر کل اداره کل راه آهن شمال شرق 2 در هفته دولت عنوان کرد: اداره کل راه آهن شمال شرق 2  گام های مهمی در راستای تحقق اهداف راه آهن جمهوری اسلامی ایران برمی دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال شرق 2، محمد رضا قربانی در جلسه ای که با حضور معاونین و روسای ادارات و گروههای این اداره کل در محل دفتر مدیریت برگزار گردید ضمن تبریک هفته دولت گفت : همه ما خادمان و خدمتگزاران مردم هستیم ودر حد و توان خود باید راه شهیدان رجایی و باهنر را ادامه دهیم و از هیچ کوششی در راه خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  دریغ ننمایند.

  وی ادامه داد : هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان عملکردهای ادارات و گروهها به مردم است و مردم ولی نعمتان اصلی انقلاب و نظام مقدس اسلامی هستند و لازم است از اقدامات انجام شده و در حال انجام ادارات آگاهی یابند.

این مقام مسئول به برخی از اقدامات اساسی و شاخص اداره کل راه آهن شمال شرق 2 نیز اشاره و افزود : اداره کل راه آهن شمال شرق 2  توانست گام های مهمی در راستای تحقق اهداف راه آهن جمهوری اسلامی ایران بردارد و در بخشهای زیرساختی مهمی اقدامات خوبی در حال انجام است از جمله کلنگ زنی بندر خشک اینچه برون با برآورد اعتبار مورد نیاز 5هزار میلیارد ریال که با راه اندازی آن توسط بخش حاکمیتی و بخش خصوصی ،بخشهای انبار های عمومی ، سیلو ، پایانه مواد نفتی ، کانتینر یارد، شانتینگ یارد ، تعویض بوژی ، دپو ، خطوط بازدید و تعمیرات واگن و ... ایجاد خواهد شد که با بهره برداری از آن به تدریج تا 3000 فرصت شغلی مستقیم و غیر مستقیم در منطقه ایجاد خواهد گردید.

 قربانی اظهار داشت : یکی دیگر از شاخص ترین پروژه این اداره کل، پروژه احداث خط دوم محور بندر گز به ایستگاه راه آهن سبز دشت بطول 35 کیلومتر با اعتباری بر 107 میلیارد تومان است که با اتمام این پروژه سرعت قطارها به 140 کیلومتر افزایش می یابد و این پروژه مهم به امید خدا در دهه فجرافتتاح خواهد شد که از پروژه درر حال انجام مقامات استانی و شهرستانی نیز بازدید و از روند رشد فیزیکی و انجام امور اظهر رضایت و خرسندی نمودند.

 دولتمردان از هیچ کوششی در راه خدمت به مردم و نظام مقدس دریغ ننمایند

 


تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 590
  • کد خبر : 24682