عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » توسعه شرق گلستان با برقراری پروازهای فرودگاه کلاله


توسعه شرق گلستان با برقراری پروازهای فرودگاه کلاله

توسعه شرق گلستان با برقراری پروازهای فرودگاه کلاله

 

 مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: برقراری پروازهای فرودگاه کلاله باعث توسعه و پیشرفت شهرستانهای شرق استان خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی مهندس ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در جلسه روز شنبه که با حضور فرمانداران شرق استان، مدیرکل فرودگاه های استان، نماینده شرکت پویا ایر به عنوان مجری پروازهای فرودگاه کلاله و دفاتر خدمات مسافرتی استان گلستان در خصوص برنامه ریزی فعالیت پروازهای فرودگاه کلاله در سالن همایش های فرمانداری گنبدکاووس برگزار شد گفت: برای پایداری پروازهای فرودگاه کلاله، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان گلستان نقش مهم و تاثیرگذاری درجذب مسافر و گردشگر دارند که باید از ظرفیت آنها به درستی استفاده گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان همچنین در ادامه افزود: 60 دفتر خدمات مسافرتی فعال در سطح استان گلستان از نوع 'الف و ب' برای جذب مسافر و گردشگر ویژه فرودگاه های استان، بویژه فرودگاه کلاله مشغول ارایه خدمات می باشند.

وی یادآور شد: امروز دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری گلستان به مرحله ای از رشد و توان رسیده اند که به دنبال پروازهای خارجی نیز هستند که امیدواریم از این ظرفیت برای برقراری پروازهای پایدار در فرودگاه کلاله نیز به درستی استفاده شود.

ابراهیم کریمی از پیگیری های به عمل آمده توسط مسوولان در خصوص پروازهای فرودگاه کلاله خبر داد و گفت: فعالیت پروازی فرودگاه کلاله از 28 مهرماه جاری با برقراری دو پرواز در هفته از تهران به کلاله و بالعکس در روزهای شنبه و چهارشنبه مجددا برقرا خواهد شد.

عبدالقدیر کریمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس در ادامه این جلسه اظهار داشت: فرودگاه کلاله متعلق به تمامی مردم گلستان است که باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده شود.

وی گفت: فعالیت مجدد فرودگاه کلاله نه تنها هیچ تاثیری بر فعالیت فرودگاه گرگان ندارد بلکه معتقدیم این دو فرودگاه مکمل هم در ارائه خدمات به مردم بوده و نقش توسعه ای برای کل استان ایفا می کنند.

عبدالقدیر کریمی با اشاره به طرح منطقه آزاد تجاری اینچه برون و ابراز امیدواری برای تصویب نهایی آن درمجلس شورای اسلامی که قرار است، آبان امسال انجام شود، افزود: با این اقدام و نیز با توجه به ظرفیت های خوب گردشگری منطقه شرق گلستان، پایداری پروازها در فرودگاه کلاله یک نیاز اساسی است که همه باید برای تحقق آن کمک نمایند.

وی تصریح کرد: برای پایداری پروازهای فرودگاه کلاله، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و همچنین رسانه های ارتباط جمعی استان گلستان نقش مهم و تاثیرگذاری دارند.

 توسعه شرق گلستان با برقراری پروازهای فرودگاه کلاله

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .