عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرودگاه کلاله فرصت و ظرفیت خوبی برای توسعه گردشگری منطقه می باشد


فرودگاه کلاله فرصت و ظرفیت خوبی برای توسعه گردشگری منطقه می باشد

فرودگاه کلاله فرصت و ظرفیت خوبی برای توسعه گردشگری منطقه می باشد

 رحمان فرمانی درجمع مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری شرق استان گلستان گفت : فرودگاه کلاله، فرصت و ظرفیت خوبی برای توسعه شهرهای این منطقه بالاخص درحوزه گردشگری است.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان جلسه بررسی موانع و مشکلات دفاتر خدمات مسافرتی در پرواز فرودگاه کلاله با حضور معاون گردشگری استان ، رییس میراث فرهنگی شهرستان گنبد کاووس ، کارشناس دفاتر خدمات مسافرتی و مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری شرق استان در محل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گنبد کاووس برگزار شد.

رضا پورمهدی رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان گنبدکاووس ضمن خیر مقدم؛ هدف از تشکیل این جلسه را بررسی موانع و مشکلات دفاتر خدمات مسافرتی در پرواز فرودگاه کلاله و ارائه راهکارهای مطلوب جهت رفع این نواقص و مشکلات دانست.

وی در ادامه خواستار حمایت هر چه بیشتر دفاتر خدمات مسافرتی و فعال نگه داشتن فرودگاه کلاله نسبت به معرفی ، تبلیغات و سوق دادن مسافرین به سمت این فرودگاه شد

پور مهدی  ابراز امیدواری کرد: این امر موجب انگیزه برای شرکت های سرمایه گذاری شده و پروازهای بیشتری را در فرودگاه کلاله شاهد باشیم.
رحمان فرمانی معاون گردشگری با اشاره به برخی ظرفیت های گردشگری منطقه شرق استان گلستان  گفت : در صورتی که فرودگاه کلاله رونق گیرد ، این ظرفیت ها فرصت مناسبی برای جذب گردشگران داخلی و خارجی است که می توان از فرودگاه کلاله  برای جذب و انتقال مسافران به این منطقه استفاده کرد

وی نقش اطلاع رسانی و تبلیغات را در رونق فرودگاه کلاله بسیار مهم دانست و از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، مدیران ادارات و نهادها و نیز رسانه های ارتباط جمعی شرق گلستان خواست در این خصوص بیشتر تلاش نمایند

فرمانی در پایان خواستار اتحاد هر چه بیشتر بین دفاتر خدمات مسافرتی شد و بر ایجاد اتاق فکر و  تشکیل انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی شرق استان تاکید کرد.

همچنین دراین جلسه برخی مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری منطقه شرق گلستان به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و تغییر زمان پروازها و روزهای آن و همچنین تنوع پروازها به نقاط دیگر را ازعوامل موثر در رونق فرودگاه کلاله برشمردند.

 فرودگاه کلاله فرصت و ظرفیت خوبی برای توسعه گردشگری منطقه می باشد

 

فرودگاه کلاله فرصت و ظرفیت خوبی برای توسعه گردشگری منطقه می باشد


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .