عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرعامل گاز گلستان از تحقق برنامه های مرکز آموزش شرکت در نیمه اول سال خبر داد


مدیرعامل گاز گلستان از تحقق برنامه های مرکز آموزش شرکت در نیمه اول سال خبر داد

مدیر عامل گاز گلستان از تحقق برنامه های مرکز آموزش شرکت در نیمه اول سال خبر داد.

 به گزارش روابط عمومي مهندس جمال لیوانی در مصاحبه با پایگاه خبری گازگلستان با بیان خبر فوق گفت:در 6 ماهه او سال جاری افزون بر 38 دوره آموزش فنی، تخصصی و عمومی برای مدیران و کارکنان شرکت گازاستان گلستان در قالب دوره های فنی،مالی، مدیریتی،اداری،ایمنی وبهداشت،کامپیوتر،زبان ،سلامت ،روانشناسی و ورزشی برگزار شد.

 وی افزود:آموزش يکي از مهمترين زيرساختهاي هرسازماني است که بايد به آن توجه ويژه اي بشود،لذا این واحد با هدف ارتقای سطح مهارتهای همکاران در نیمه اول سال 95 بیش از 63 دوره آموزشی داخلی و خارجی را پیش‌بینی کرده بود که تمامی آنها محقق شد.

 ایشان همچنین تصریح کرد:به منظور ارتقاء،توسعه و بهبود مستمر مهارتها و نگرش و دانش کارکنان گازگلستان، واحد آموزش از طریق طراحی و تدوین دوره های آموزشی مناسب درجهت پیشبرد اهداف شرکت گام برمیدارد که در این زمینه در صدد بهبود کمی و کیفی دوره ها منطبق بر نتایج جلسات کمیته نیاز سنجی آموزش می باشد.

 این مقام مسئول با بیان اینکه تا پایان سال 95 نیز سرفصل‌های ارائه شده از سوی شرکت ملی گاز ایران با حضور همکاران توسط واحد آموزش درحال انجام است، ادامه داد:در 6 ماه نخست سال جاری با برگزاری 67 دوره داخلی و خارجی بیش از 13 هزار و 913 نفر ساعت دوره آموزشی برای کارکنان شرکت گاز استان برگزار شد .

 جمال لیوانی اذعان داشت:نرم افزار آموزشی ایده نیز بصورت متمرکز و همزمان از سوی آموزش مرکزی شرکت ملی ایران در گاز گلستان از آبان ماه استقرار یافته و کلیه سیاست گذاریها و اجرای دوره های آموزشی منطبق با دستورالمل و خط مشی های جدید در قالب نرم افزار مذکور انجام می شود.

 مدیر عامل گاز گلستان ادامه داد:خوشبختانه بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، علاوه بر آموزش حضوری، آموزش مجازی نیز برای کارکنان به منظور افزایش سطح دانش و توانمندسازی آنان اجرا و بیش از 15 فایل الکترونیکی در قالب مطالب دوره‌های فنی، تخصصی و عمومی از طریق سیستم الکترونیکی برای کلیه کارکنان شرکت ارسال گردید.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .