عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید فرماندار شهرستان گرگان از تصفیه خانه فاضلاب


بازدید فرماندار شهرستان گرگان از تصفیه خانه فاضلاب

بازدید فرماندار شهرستان گرگان از تصفیه خانه فاضلاب

 به گزارش پایگاه خبری شرکت آب وفاضلاب استان گلستان فرماندار شهرستان گرگان بهمراه مدیرعامل ،معاون مهندسی و توسعه ،مدیر دفتر بهره برداری دفتر فاضلاب شرکت آبفای شهری گلستان و مدیرامور آب وفاضلاب منطقه گرگان از تصفیه خانه فاضلاب گرگان بازدید کرد.

 مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان در این بازدید گفت برای طرح فاضلاب شهر گرگان از ابتدای سال 82 بیش از 52 میلیارد تومان هزینه شده است و تقریباً 50 درصد شبکه فاضلاب شهر گرگان تا کنون اجرا شده و برای تکمیل طرح نیاز به 200 میلیارد تومان اعتبار لازم است که در این راستا از طریق بانک توسعه اسلامی جهت دریافت وام پیگیری های لازم انجام شده است.

مهندس محمد هادی رحمتی افزود مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر گرگان پس از تکمیل ظرفیت مدول اول در دستور کار قرار گیرد که این امر الزامی است و باید هر چه سریعتر انجام شود.

وی با اشاره به اینکه مدول اول تصفیه خانه فاضلاب گرگان حدود 35 درصد از جمعیت را تحت پوشش قرار می دهد خاطر نشان کرد پیمانکاران ما در سطح شهر گرگان در حال نصب انشعاب فاضلاب خانگی هستند.

مدیرعامل شرکت آبفای گلستان با اشاره به حجم سرمایه گذاری فاضلاب شهر گرگان خواستار همکاری جدی مردم در جهت نصب انشعابات به شبکه فاضلاب شد.

در پایان این بازدید دکتر حسینی فرماندار گرگان از تلاشهای مدیرعامل و مجموعه شرکت آب فاضلاب استان گلستان به جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و اجرای طرح های آب وفاضلاب در سطح شهرگرگان قدردانی نمود.

 

بازدید فرماندار شهرستان گرگان از تصفیه خانه فاضلاب

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 781
  • کد خبر : 27149