عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بهره برداری از 4 حلقه چاه عمیق آب شرب در شهرهای کردکوی،بندرگز و گمیشان

مدیر طرح های آبرسانی شرکت آب منطقه ای گلستان:

بهره برداری از 4 حلقه چاه عمیق آب شرب در شهرهای کردکوی،بندرگز و گمیشان

بهره برداری از 4 حلقه چاه عمیق آب شرب در شهرهای کردکوی،بندرگز و گمیشان

 مدیر طرح های آبرسانی شرکت آب منطقه ای گلستان، از بهره برداری 4 حلقه چاه عمیق در طرح آبرسانی به شهرهای کردکوی ، بندرترکمن و گمیشان خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس حسین جمشیدی هدف از اجرای این طرح را تامین آب شرب شهرهای کردکوی، بندرترکمن و گمیشان به میزان 661 لیتر در ثانیه تا افق 1413 عنوان کرد.

 وی تصریح کرد: در سالجاری 4 حلقه چاه عمیق با مجموع ظرفیت ابدهی حدود 70 لیتر در ثانیه به همراه خطوط جمع آوری و انتقال مربوطه با مبلغ اعتبار 60 میلیارد ریال، جهت بهره برداری تحویل امور آب و فاضلاب شهر کردکوی شده است که با وارد شدن این چاه ها، روزانه 6 میلیون لیتر به ظرفیت آب تولیدی شهر کردکوی اضافه شده است.

 مهندس جمشیدی در ادامه در خصوص برنامه های این شرکت در سال جاری افزود: احداث دو واحد مخزن ذخیره 5 هزار متر مکعبی، یک واحد مخزن ذخیره 2 هزار متر مکعبی، حفر و تجهیز 3 حلقه چاه عمیق، خرید و نصب خطوط جمع آوری و انتقال مربوطه در برنامه های این شرکت قرار دارد که در صورت تامین اعتبار عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.

 وی با بیان این که در این طرح تاکنون264 میلیارد ریال هزینه شده است،گفت: اعتبار مصوب طرح در سال جاری 80 میلیارد ریال می باشد و برای اتمام این طرح مبلغ 280 میلیارد ریال دیگر اعتبار لازم است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .