عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری مسابقات لیگ برتر منطقه ای هاکی بانوان کشور در گرگان


برگزاری مسابقات لیگ برتر منطقه ای هاکی بانوان کشور در گرگان

سرپرست هیات هاکی گلستان گفت: مسابقات لیگ برتر منطقه ای هاکی بانوان کشور با حضور 4 تیم از امروز چهارشنبه به میزبانی استان گلستان در گرگان آغاز شد

محمدعلی طبرسا در گفت و گو با روابط عمومی ورزش و جوانان استان گلستان اظهار کرد: در این مسابقات دو روزه تیم های گلستان ، همدان ، ایلام و خراسان رضوی حضور دارند که به صورت دوره ای با هم رقابت خواهند کرد.

وی بیان کرد: پیش از این قرار بود هشت تیم در این مسابقات شرکت کنند، اما فدراسیون برگزاری این رقابت ها را در 2 گروه برنامه ریزی کرد و میزبانی4 تیم را به استانی دیگر واگذار نمود.

سرپرست هیات هاکی گلستان افزود: بر اساس اعلام فدراسیون، 2 تیم اول هر گروه راهی مرحله بعد می شوند که با توجه به آمادگی کامل تیم گلستان امیدواریم با شکست حریفان و استفاده از امتیاز میزبانی، یکی از دو تیم صعود کننده باشیم.

طبرسا ادامه داد: با حمایت اداره کل ورزش استان و خیرین ورزشی، مشکلی برای تامین هزینه های این گونه رقابت ها نداریم و تلاش می شود نتیجه این برنامه ریزی ها افزایش تعداد ورزشکاران هاکی و تلاش برای کسب افتخار و عنوان بیشتر باشد.

وی بیان کرد: برای حضور موفق تیم گلستان در این رقابت ها ، با حمایت اداره کل ورزش و جوانان، چوب و لوازم مورد نیاز این ورزش و چندین دست لباس دروازه بانی تهیه و در اختیار بازیکنان تیم قرار گرفت.

طبرسا به برنامه های این هیات برای توسعه هاکی در شهرهای گلستان نیز اشاره کرد و گفت: هم اینک هاکی به صورت جدی و تقریبا حرفه ای در شهرهای گرگان، گنبدکاووس و بندرترکمن پیگیری می شود که تلاش می کنیم با فراهم کردن امکانات و زیرساخت های لازم ، این ورزش را در دیگر شهرها و بین علاقه مندان توسعه دهیم.

تیم استان گلستان در بازی اول با تیم ایلام با نتیجه 5 برصفر مغلوب شد و در بازی دوم تیم استان خراسان رضوی 4 بر صفر بر تیم استان همدان پیروز شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .