عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دور رفت مسابقات لیگ برتر هاکی بانوان در گرگان برگزار شد


دور رفت مسابقات لیگ برتر هاکی بانوان در گرگان برگزار شد

سرپرست هیات هاکی گلستان گفت: دور رفت مسابقات لیگ برتر منطقه ای هاکی بانوان کشور با برگزاری 12 مسابقه در گرگان به پایان رسید

محمدعلی طبرسا روز شنبه در گفت و گو با روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان اظهار کرد: در پایان رقابت های این مرحله که به مدت دو روز با حضور 4 تیم به میزبانی گرگان برگزار شد، تیم های ایلام ، خراسان ، گلستان و همدان به ترتیب اول تا چهارم شدند.

وی بیان کرد: تیم گلستان که ترکیبی از بازیکنان جوان و با انگیزه را در اختیار دارد در دو بازی شکست خورد ،اما یک مسابقه را برد تا امید زیادی برای دوم شدن در پایان مرحله برگشت و صعود به دور نهایی این مسابقات داشته باشد.

طبرسا ادامه داد: دور برگشت این رقابت ها ماه آینده به میزبانی خراسان رضوی برگزار می شود که تلاش می کنیم با تمرینات مداوم و مستمر و برطرف کردن نقاط ضعف، به مصاف حریفان برویم.

سرپرست هیات هاکی گلستان افزود: کیفیت بازی های ارائه شده تیم گلستان در این رقابت ها ، ما را به آینده این تیم و بازیکنان جوانش امیدوار کرد و با فراهم آوردن امکانات و شرایط لازم، راه رسیدن تیم به مراحل بالاتر هموار خواهد شد.

طبرسا به برنامه های این هیات برای توسعه هاکی در شهرهای استان نیز اشاره کرد و گفت: هم اینک هاکی به صورت جدی و حرفه ای در شهرهای گرگان، گنبدکاووس و بندرترکمن پیگیری می شود و برای توسعه آن در دیگر شهرها نیز تلاش می شود.

وی بیان کرد: توسعه هاکی مردان با حضور در لیگ برتر، میزبانی از اردوی تیم های ملی زنان ومردان و همچنین برگزاری دوره های متعدد آموزش مربیان و داوران از برنامه های بلند مدت این هیات است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .