عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بندرترکمن میزبان جشنواره استانی ادبیات داستانی قرآن و عترت


بندرترکمن میزبان جشنواره استانی ادبیات داستانی قرآن و عترت

بندرترکمن میزبان جشنواره استانی ادبیات داستانی قرآن و عترت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برگزاری جشنواره ادبیات داستانی با موضوع قرآن و عترت خبر داد و گفت: این جشنواره هشتم دی ماه در بندرترکمن برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان حجت الاسلام علی اصغر فضیلت، افزود: ارتقا سطح آگاهی، تجربه و بینش نسل جوان برای نیل به هنر ملی و دینی، بسط و گسترش ارزش های والای دینی، کرامت انسانی و تلاش برای چهره واقعی دین مبین اسلام و پرورش هنرمندان خلاق از اهداف این جشنواره به شمار می رود.

وی قرآن و سیره اهل بیت(ع) را از محورهای جشنواره خواند و اظهار کرد: نقش عمل به قرآن و دستورات دینی در گسترش گفتمان اقتصاد مقاومتی بخش ویژه جشنواره ادبیات داستانی است.

حجت الاسلام فضیلت در توضیح شرایط شرکت در جشنواره، گفت: هر نویسنده می تواند در هر بخش حداکثر 2اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کند همچنین داستان باید در قالب فایل wordو با فونت nazanin سایز 14 در سه نسخه تایپ و به همراه یک حلقه cd ارسال شود.

وی با تاکید بر این نکته که آثار ارسالی در جشنواره های دیگر نباید حائز رتبه شده باشد، اظهار کرد: علاقمندان به شرکت در جشنواره می توانند آثار خود را تا 30آذر به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرترکمن ارسال کنند.

گفتنی است نشانی الکترونیکی دبیرخانه جشنواره ادبیات داستانی قرآن و عترتprint.golestan@yahoo.com  است بر همین اساس علاقمندان می توانند آثار خود را به این نشانی ارسال کنند.

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .