عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انتشار فراخوان 6 جشنواره فرهنگی، هنری با موضوع قرآنی در گلستان


انتشار فراخوان 6 جشنواره فرهنگی، هنری با موضوع قرآنی در گلستان

انتشار فراخوان 6 جشنواره فرهنگی، هنری با موضوع قرآنی در گلستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از انتشار فراخوان 6جشنواره قرآنی در استان خبر داد و گفت: این برنامه ها از30دی تا 6بهمن ماه سال جاری در گلستان اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان حجت الاسلام علی اصغر فضیلت، افزود: فراخوان جشنواره هنرهای تجسمی، تئاترخیابانی و نمایشنامه نویسی، فیلم و فیلمنامه کوتاه، شعر، ادبیات داستانی و سرود و انشا منتشر شده است.

وی دبیرخانه جشنواره هنرهای تجسمی را رامیان اعلام کرد و گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره 10دی ماه و آئین اختتامیه 20 دی ماه سال جاری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان این نکته که دبیرخانه جشنواره تئاتر خیابانی و نمایشنامه نویسی در بندرگز است، افزود: این جشنواره 22 و 23 دی ماه برگزار می شود.

وی به برپایی جشنواره فیلم و فیلمنامه نویسی در گرگان اشاره کرد و گفت: آخرین مهلت ارسال آثار یکم دی ماه و برپایی جشنواره 22دی سال جاری است.

حجت الاسلام فضیلت ضمن یادآوری اینکه شهرستان آزادشهر میزبان جشنواره شعر است، افزود: آخرین مهلت ارسال آثار این جشنواره 20آذر و آئین اختتامیه آن دوم دی ماه است.

وی از برگزاری جشنواره ادبیات داستانی در بندرترکمن خبر داد و اظهار کرد: آخرین مهلت ارسال اثر این جشنواره 30آذر و اختتامیه آن هشتم دی ماه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در خاتمه یادآور شد: جشنواره سرود و انشا با موضوع قرآنی از دیگر برنامه های فرهنگی، هنری اداره کل است که دبیرخانه سرود در گنبد و دبیرخانه انشا در گرگان مستقر می باشد.

گفتنی است جشنواره های هفته قرآن و عترت گلستان 30دی تا6بهمن در شهرهای استان برگزار می شود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .