عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تدابیر امنیتی مناسب برای دهمین جشنواره فرهنگ اقوام در نظر گرفته شده است

مسوول کمیته امنیت جشنواره:

تدابیر امنیتی مناسب برای دهمین جشنواره فرهنگ اقوام در نظر گرفته شده است

تدابیر امنیتی مناسب برای دهمین جشنواره فرهنگ اقوام در نظر گرفته شده است

 مسوول کمیته امینت دهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام اعلام کرد: تدابیر امنیتی مناسب برای دهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام در نظر گرفته شده است.

 به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی عباس عنایت رییس حراست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان و مسوول کمیته امنیت دهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام با ذکر این مطلب، افزود : با توجه به حضور سفرا و میهمانان خارجی و نیز میهمانان عالی‌ رتبه کشوری در ایام مختلف برگزاری جشنواره، لذا برنامه‌ریزی دقیق استانی و در سطح شهرستان با مدیریت شورای تامین شهرستان انجام شده تا امینت میهمانان تامین گردد.

 وی افزود: در این مرحله، همه بخش‌های نیروی انتظامی استان به ویژه پلیس راهور و پلیس راهنمایی و رانندگی استان تمهیدات لازم را برای تردد و مدیریت ترافیک درون‌شهری و برون‌شهری استان داشته‌اند تا میهمانان تردد بدون مشکلی را داشته باشند.

 عنایت در همین زمینه خاطرنشان کرد: ابعاد امنیتی نیز به طور کامل توسط نهادهای مسوول، تحت اشراف امنیتی است و پیش‌بینی‌های لازم در این زمینه صورت گرفته است.

 مسوول کمیته امنیت دهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام در پایان اذعان داشت: از سوی دیگر، با پلان‌بندی‌ها و تمهیدات انجام شده، با حضور نیروهای امنیتی، انتظامی و حفاظتی، به حول و قوه الهی امینت محل برگزاری جشنواره به صورت کامل تامین خواهد شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .