عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور سفرا، کارداران و رایزنان 15 کشور در جشنواره اقوام استان گلستان

مسوول کمیته اموربین الملل سیزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام استان گلستان:

حضور سفرا، کارداران و رایزنان 15 کشور در جشنواره اقوام استان گلستان

 مسوول کمیته اموربین الملل سیزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام استان گلستان از حضور سفرا، کارداران و رایزنان فرهنگی و اقتصادی 15کشور در این دوره از جشنواره خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امورفرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان، حوریه کمال غریبی با اعلام این خبر گفت: سیزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام گلستان با حضور مهمانان خارجی 15کشور، روز سه شنبه 21 آبان ماه افتتاح خواهد شد.
او خاطرنشان کرد: از این تعداد 13 سفیر و مابقی کاردار، کنسول، رایزن فرهنگی و اقتصادی هستند که از کشور های چین، یونان، عراق، قزاقستان، آذربایجان، تاجیکستان، ازبکستان، افغانستان، پاکستان، بلاروس، فیلیپین، سنگال، بولیوی، موریتانی و فلسطین در سیزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام حضور خواهند داشت.
مسوول کمیته اموربین الملل سیزدهمین جشنواره اقوام گلستان با اشاره به این که حضور میهمانان خارجی و سفرا در این جشنواره ظرفیتی برای ایجاد و تقویت تبادلات گردشگری، اقتصادی و بازرگانی است، تصریح کرد: فرهنگ و تاریخ اقوام نقش بسزایی در شکل گیری هویت و ارزش های ملی دارد و با برپایی این گونه رویدادهای گردشگری می توان فرهنگ، پیشینه و آداب و رسوم غنی اقوام و ملت ها را به معرفی نمود.
کمال غریبی گفت: برنامه ریزی های لازم برای میزبانی شایسته از سفرا و میهمانان خارجی صورت گرفته است و سفرا ،کارداران و رایزنان فرهنگی و اقتصادی ضمن حضور در جشنواره وبازدید از جاذبه های گردشگری همچون اماکن فرهنگی، تاریخی، مذهبی و طبیعی گلستان برای شناخت بیشتر این استان، جلساتی نیز با مسوولان استانی و فعالان گردشگری، اقتصادی و بازرگانی خواهند داشت.
او اضافه کرد: شخصیت های بین المللی از 20 آبان وارد گلستان خواهند شد و مورد استقبال رسمی مقامات عالی استان قرار خواهند گرفت.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .