عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 29بهمن تا پنجم اسفند هفته قرآن عترت در گلستان است


29بهمن تا پنجم اسفند هفته قرآن عترت در گلستان است

29بهمن تا پنجم اسفند هفته قرآن عترت در گلستان است

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از تغییر زمان جشنواره متمرکز قرآن وعترت استان خبر داد و گفت: 29بهمن تا پنجم اسفند هفته قرآن عترت در گلستان است که برنامه های مختلف فرهنگی و هنری در این زمان اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان حجت الاسلام علی اصغر فضیلت در نخستین جلسه شورای برنامه ریزی هفته قرآن و عترت، افزود: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قول حضور در آئین اختتامیه جشنواره قرآن و عترت را داده است.

وی ادامه داد: پیش از فرا رسیدن این هفته 11جشنواره فرهنگی و هنری در استان اجرا خواهد شد و از نفرات برگزیده هر جشنواره در آئین اختتامیه جشنواره قرآن و عترت تجلیل به عمل خواهد آمد.

حجت الاسلام فضیلت به برگزاری جشنواره شعر قرآنی در دوم دی ماه اشاره کرد و گفت: جشنواره داستان قرآنی 15دی، قرآن در رسانه 19دی، پایان نامه ها و مقالات 25دی، هنرهای نمایشی 23 دی ماه سال جاری در استان برگزار می شود.

وی در خاتمه یادآور شد: جشنواره صنایع دستی با موضوع قرآنی 25دی ماه و فیلم و فیلنامه کوتاه، تلاوت حافظ کل، حافظ 15 جزء و حافظ عمومی قرآن و آواها و نغمات آئینی  30دی ماه برگزار می شود.

گفتنی است نخستین جلسه شورای برنامه ریزی هفته قرآن و عترت در دفتر معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان و با حضور اعضای شورای برنامه ریزی تشکیل شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .