عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خوشنویسی و خلق اثر هنری یک از ثمرهای اصلاح و تربیت زندانیان


خوشنویسی و خلق اثر هنری یک از ثمرهای اصلاح و تربیت زندانیان

خوشنویسی و خلق اثر هنری یک از ثمرهای اصلاح و تربیت زندانیان

 مدیرکل زندانهای استان گلستان در بازدید از نمایشگاه خوشنویسی و خطاطی زندانیان گرگانی، گفت: خوشنویسی و خلق اثر هنری یک از ثمرهای اصلاح و تربیت زندانیان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای استان گلستان: علیرضا رضوانی مدیرکل زندانهای استان گلستان به همراه حجت السلام فضیلت مدیرکل اداره ارشاد اسلامی استان از نمایشگاه خط خشنویسی که به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم در زندان گرگان برگزار گردید بازدید کردند.

علیرضا رضوانی مدیرکل زندانهای استان گلستان اظهار کرد: خوش نویسی و ایجاد هنر یکی از جلوه های عرصه اصلاح و تربیت بین مددجویان می باشد و چه خوب است که هنر هم به اسم شهدا باشد که شهدا سند افتخار و برگ زرین نظام هستند و انشاء لله بتوانیم فضای خوبی برای هنرمندان عزیز برپا نماییم .

این مقام قضایی، افزود: نگاه ما به هنرمندان و مددجویان فرهنگی نگاه ویژه ای می باشد .مددجویانی که با هدف اصلاح و تربیت و بازپروری مشغول تحمل حبس هستند مهمان زندان تلقی می شوند .و ماهم به عنوان مهمان با آنها برخورد می نماییم .

در ادامه حجت السلام فضیلت مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان اظهار کرد نمایشگاه خوبی به همت عزیزان برپا شده است همایش وصایای شهدای مدافع حرم با همکاری انجمن خوشنویسان در زندان برگزار گردید و این حرکتی است که فرهنگ شهادت را با هنر گره میزند آن هم در محیطی که قشر آن تشنه دریافت یکسری از خدمات هستند .

وی افزود: قشری که به هردلیلی از اینجا سر در آورده اند از هرمعیاری حساب نماییم خدمت به آنها خدمت به آرمانهای انقلاب تلقی می شود .

نگاه خیلی از مردم به زندان و زندانی منفی است ولی خیلی از عزیزانی که مشغول تحمل حبس هستند این نگاه منفی در خصوص آنها متصور نمی باشد و برخی از آنها بخوبی در برنامه های فرهنگی شرکت نموده اند و موفق شده اند و من در اینجا برخی از این مددجویان را میبینم که حافظ کل قرآن می باشند و خدا را شکر که در زندان زمینه آماده بوده و آنها هم استفاده نموده اند و به این توفیق دست پیدا نموده اند و جا دارد از زحمات آقایان رضوانی و گرگانی ، بخاطر تشکیل چنین محیطی تشکر نمایم .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 701
  • کد خبر : 29190