عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 687 طرح اقتصادی و اشتغال زای صندوق کارآفرینی امید در دهه فجر افتتاح می شود

حسن پهلوری:

687 طرح اقتصادی و اشتغال زای صندوق کارآفرینی امید در دهه فجر افتتاح می شود

مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان گفت: در ایام ا... دهه فجر امسال بیش از 687 طرح اقتصادی و اشتغال زایی این صندوق افتتاح خواهد شد.

 به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید گلستان، حسن پهلوری در جمع خبرنگاران گفت: برای افتتاح و بهره برداری این طرح ها ، 184 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اختصاص داده شده است که به صورت مستقیم برای 893 نفر ایجاد اشتغال می نماید.

 وی افزود: این طرح ها ، خویش فرمایی، کارفرمایی و مشاغل خانگی می باشد که در بخش خدمات ، صنعت و کشاورزی انشاء ا... در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

 مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان بیان داشت: طرحهای خویش فرمایی بیشتر حالت فروشگاهی و اشتغال های تک نفره دارد و طرحهای کارفرمایی در قالب کارگاه های تولیدی کوچک و طرح های مشاغل خانگی نیز در منازل با حداقل امکانات و وسایل و رعایت مسایل بهداشتی انجام می شود.

 وی تصریح کرد: تسهیلات پرداخت شده به متقاضیان به صورت قرض الحسنه می باشد و مبلغ آن به نوع طرح بستگی دارد و معمولا 10 درصد این تسهیلات، آورده نقدی و یا غیر نقدی متقاضیان است.

 پهلوری یادآور شد: تسهیلات پرداختی صندوق از 50میلیون ریال تا 1 میلیارد ریال با بازپرداخت 3 تا5 ساله میباشد و تعداد و میزان اعتبارات بر اساس بخشهای مختلف کشاورزی ، خدمات و صنعت می باشد.

 مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان اضافه کرد:44 درصد تسهیلات پرداختی در بخش خدمات با اجرای 316 طرح و اعتبار 81میلیارد ریال ، 30 درصد در بخش صنعت با اجرای 200 طرح و اعتبار 55 میلیارد ریال و 26 درصد تسهیلات در بخش کشاورزی با اجرای 171 طرح و اعتبار 48میلیارد و پانصد میلون ریال اختصاص داده شده است.

 پهلوری در پایان گفت: نشست بصیرتی و روشنگری نسبت به مسایل روز منطقه ویژه کارکنان، مسابقات فرهنگی ورزشی بین ، تقدیر از همکاران ایثارگر، دیدار با خانواده شهید و عطرافشانی گلزار شهدا در مرکز استان و سایر شهرستانها، بازدید از واحدهای کار افرینی مورد حمایت صندوق ، تقدیر از همکار نمونه، تقدیر و تجلیل از واحدهای اشتغال زایی نمونه و موفق، برگزاری جشن انقلاب و حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن از دیگر برنامه های صندوق کارآفرینی امید استان گلستان می باشد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : صندوق کارآفرینی امید استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .