عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نماینده مردم رامیان و آزادشهر: اعتبارات شهرک های صنعتی تقویت شود


نماینده مردم رامیان و آزادشهر: اعتبارات شهرک های صنعتی تقویت شود

 نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی خواستار تقویت اعتبارات و حمایت از توسعه زیرساخت های شهرک های صنعتی شد.

 به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی گلستان، علیرضا ابراهیمی در دیدار با مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان اظهار داشت: شهرک های صنعتی موتور توسعه اقتصادی بوده که حمایت از آن باید به صورت جدی صورت گیرد.

 وی افزود: رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتعال مولد و سالم دغدغه همه خدمتگزاران این نظام است که شهرک های صنعتی می تواند در این عرصه نقش آفرینی داشته باشد.

 به گفته وی در حال حاضر نیز بسیاری از تولیدکنندگان بخش خصوصی توانسته اند در حوزه ایجاد اشتغال و رفع مشکل بیکاری گام های موثری بردارند.

 مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان نیز در این دیدار ازبرنامه ریزی و پیگیری این شرکت در حوزه ایجاد و تکمیل زیرساخت شهرک صنعتی رامیان و آزادشهر خبر داد.

 حجت اله خلیل زاده اظهار داشت: ایجاد پست 63 برق و رفع مشکل تامین برق مورد نیاز شهرک صنعتی رامیان از مهمترین برنامه های در دست اقدام این شرکت سات.

 به گفته وی تکمیل زیرساخت شهرک های صنعتی رامیان و آزادشهر به صورت جدی در حال اجرا است و متقاضیان سرمایه گذاری صنعتی، استقبال خوبی برای حضور در این شهرک ها داشته اند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .