عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان با فرماندار شهرستان بندرگز


دیدار مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان با فرماندار شهرستان بندرگز

دیدار مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان با فرماندار شهرستان بندرگز

 به منظور گسترش تعاملات، همکاری ها و نیز تأکید بر فرهنگ مهارت آموزی ، تیرانداز مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان  به همراه یوسفعلی مسعودی رییس مرکز آموزش فنی وحرفه ای بندرگز با میرزایی  فرماندار شهرستان بندرگزدیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان بندرگز در ابتدای این جلسه  تیرانداز مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان ضمن تبریک سال نو به فرماندار بندرگز به تشریح  تعهدات آموزشی اداره کل در سال 1396 پرداخت .
تیرانداز گفت: آموزش فنی وحرفه ای با توجه به پتانسیل خود موقعیت خوبی را فراهم نموده است تا آموزش مهارتی در مراکز دولتی بصورت رایگان به مخاطبین و علاقمندان ارائه شود و دستگاه های مختلف می توانند کمک کنند تا از این پتانسیل استفاده بهتری شود.
وی افزود: آمار کشوری نشان می دهد که رغبت فارغ التحصیلان دانشگاهی و دانشجویان نسبت به سال های گذشته بسیار بیشتر شده و هرچه زمان به جلوتر می رود احساس نیاز به فراگیری آموزش های مهارتی در این قشر بیشتر می شود .
در ادامه میرزایی فرماندار شهرستان بندرگز ضمن تقدیر از حضور مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای با اشاره به قابلیت ها و پتانسیل آموزش فنی و حرفه ای، گفت: فعالیت در بخش اشتغال، صنعت و دیگر بخش های مختلف که در امر اشتغال تأثیر گذار هستند نیازمند این است که ابتدا از طریق آموزش های مهارتی توانمند بشوند تا موثرتر باشند و امروزه نقش مهارت در زندگی بسیار مهم می باشد.
میرزایی ادامه داد : خلاء نبود آموزش های مهارتی در بین دانش آموزان و فارغ التحصیلان دانشگاهی احساس می شود و حتی هنرجویان هنرستان ها نیز بطور تخصصی نمی توانند مهارت مورد نظر خود را مسلط شوند این در حالی است که آموزش فنی و حرفه ای این پتانسیل را دارد تا کارآموزان توانمند را وارد بازار کند .

فرماندار شهرستان بندرگز گفت: با اینکه معضل بیکاری یکی از مهمترین مشکلات جامعه امروزی می باشد اما مهارت آموزی و شرکت در دوره های آموزشی فنی و حرفه ای  راهگشای مشکل بیکاری می باشد .
 درخاتمه  یوسفعلی مسعودی خواستار حمایت فرمانداری از پروژه های آموزش فنی وحرفه ای شهرستان شد و در این خصوص افزود: در حال حاضر پروژه ی ساخت کارگاههای پرورش قارچ ، سبزیجات وصیفی جات ، گلخانه ، پرورش ماهی در حال ساخت و  پیگیری می باشد و امید است با حمایت های فرماندار محترم  این پروژه به زودی بهره برداری شود .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .