عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای با فرماندار وامام جمعه شهرستان رامیان


نشست مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای با فرماندار وامام جمعه شهرستان رامیان

نشست مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای با فرماندار وامام جمعه شهرستان رامیان
به مناسبت هفته دفاع مقدس و منظور ارائه گزارش از اقدامات و فعالیت های انجام شده در سطح استان و شهرستان و نیز تأکید بر گسترش و تبلیغ آموزش های مهارتی، مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان با امام جمعه وفرماندار رامیان دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان، حجت الاسلام و المسلمین طاهری امام جمعه رامیان در این دیدار ضمن تبریک هفته دفاع مقدس وتسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین گفت : امروز اقتدار کشور وامدار خون های مطهر و پاک کسانی هست که در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و اجازه تعدی حتی به یک وجب از خاک میهن را به دشمن ندادند. 
وی در ادامه درخصوص آموزش های فنی و حرفه ای افزود : مهارت آموزی و احیای برخی مشاغل سنتی رونق اقتصادی خانوار را به همراه خواهد داشت و با توجه به ظرفیت های گردشگری این ناحیه می توان به توسعه آموزش های مرتبط به این موضوع نیز تأکید نمود.
حسینی طلب مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان نیز در این دیدار گفت : آموزش فنی وحرفه ای با توجه به پتانسیل خود موقعیت خوبی را فراهم نموده است تا آموزش مهارتی در مراکز دولتی بصورت رایگان به مخاطبین و علاقمندان ارائه شود و دستگاه های مختلف می توانند کمک کنند تا از این پتانسیل استفاده بهتری شود.
سید علیرضا حسین طلب مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان افزود: آمار کشوری نشان می دهد که رغبت فارغ التحصیلان دانشگاهی و دانشجویان نسبت به سال های گذشته بسیار بیشتر شده و هرچه زمان به جلوتر می رود احساس نیاز به فراگیری آموزش های مهارتی در این قشر بیشتر می شود .
وی با اشاره به اهمیت مشاغل سنتی ، گفت: با توجه به اینکه رامیان از نظر جاذبه های گردشگری، جایگاه فوق العاده ای در سطح استان دارد، باید تمهیداتی اندیشیده شود تا نسبت به ارائه خدمات آموزش های هتلداری و گردشگری در آینده برای این شهرستان برنامه ریزی شود.
همچنین در ادامه این دیدار ها صادقلو   فرماندار شهرستان رامیان   ضمن تبریک و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام سوگواری محرم بیان کرد: با عنایت به نامگذاری سال به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال توسط مقام معظم رهبری، رسالت سازمان آموزش فنی و حرفه ای در تحقق این شعار، رونق اقتصادی، ایجاد اشتغال و توانمندسازی نیروی انسانی نقش بسزایی خواهد داشت و باید به آموزش های مهارتی توجه ویژه ای نمود.
وی در پایان از زحمات و تلاش های ارزنده و موثر اداره کل آموزش فنی وحرفه ای در استان گلستان تقدیر و تشکر نمود.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .