عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید مدیرکل بهزیستی از 2 مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست وبدسرپرست مینودشت


بازدید مدیرکل بهزیستی از 2 مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست وبدسرپرست مینودشت

 مدیرکل بهزیستی استان صبح امروز در آستانه فرارسیدن عید مبعث، در سفر یکروزه خود به شرق استان به اتفاق رئیس بهزیستی مینودشت از 2 مرکز نگهداری کودکان بدسرپرست و بی سرپرست 6 تا 12 سال پسرانه «بعثت» و 12 تا 18 سال دخترانه «باب الحوائج» در این شهرستان بازدید نمود.

وی در این دیدار، ضمن دیدار وگفتگو با پرسنل وکودکان تحت سرپرست این مراکز ،ازنزدیک با مسائل ومشکلات آنان آشناشدند وشرایط و امکانات مراکز ، وضعیت تحصیلی وفعالیتهای ورزشی و فوق برنامه این عزیزان را  مورد بررسی قرار داد .

مدیرکل بهزیستی استان دراین باره گفت: هم اكنون تعداد 29مرکز  نگهداري كودكان بدسرپرست و بي سرپرست درسطح استان فعاليت دارندکه تنها یک مرکز دولتی (شیرخوارگاه)بوده و مابقی بصورت خصوصی و با حمایت و تحت نظارت بهزیستی اداره می شوند.

دکتر غفاری تصریح کرد: ازآنجا که سیاست بنیادین سازمان بهزیستی، ایجاد زمینه زندگی سالم برای کودک در محیط خانواده می باشد، لذا زندگی  این کودکان در محیط‌های غیر از خانواده (شیرخوارگاه،مراکزوخانه های نگهداری کودکان و نوجوانان) صرفاً به صورت موقت صورت می‌گیرد.

 وی افزود:هم اکنون تعداد 2مرکز نگهداری کودکان درشهرستان مینودشت تحت نظارت بهزیستی فعالیت می کنند که درمرکزنگهداری کودکان«بعثت» 8 کودک بی‌سرپرست وبدسرپرست6تا12 سال پسر ودرمرکز نگهداری کودکان«باب الحوائج» 5 کودک 12تا18سال دختر وجود دارد که به آنها خدمات حمایتی ومراقبتی ارائه داده می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان درپایان از زحمات ویژه مدیران و مربیان این مراکز و سایر پرسنل بهزیستی شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بهزیستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ابطحی
  • بازدید : 1109
  • کد خبر : 32970