عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرکل زندان های استان با فرزندان مرکز نگهداری کودکان3تا6 سال تحت نظارت بهزیستی


دیدار مدیرکل زندان های استان با فرزندان مرکز نگهداری کودکان3تا6 سال تحت نظارت بهزیستی

دیدار مدیرکل زندان های استان با فرزندان مرکز نگهداری کودکان3تا6 سال تحت نظارت بهزیستی

 مدیر کل امور زندانهای استان گلستان صبح امروز به اتفاق معاون اجتماعی بهزیستی استان از مرکزشبانه روزی نگهداری کودکان 3تا6سال« آتیه» شهرستان گرگان بازدید نمودندوضمن دیدار وگفتگو با پرسنل وکودکان این مرکز ازنزدیک با وظایف این مرکز وخدمات سازمان بهزیستی آشناشدند.

در این دیدار ضمن آشنایی مدیرکل امور زندان های استان با فرزندانی که والدین زندانی دارند، گزارشی از آمار تعداد کل  فرزندان تحت سرپرستی بهزیستی در سطح استان که والدین آنها در زندان به سر می برند ومسائل ومشکلات این عزیزان ارائه شد.

درادامه خانم معصومی -معاون اجماعی بهزیستی استان  با تاکید بر تعامل بیشتر دو اداره کل با یکدیگر  در راستای بهبود ارائه خدمات به جامعه هدف ، به منظور بهره مندی کودکان زیر شش سال از وجود مادران زندانی ، پیشنهاد ایجاد مراکز شبانه روزی یا مهد کودک شبانه روزی  در زندان های استان با همکاری و هماهنگی دو دستگاه را ارائه نمود.

درپایان مراسم ، مسئولین آمادگی خود را برای اجرای طرح پیشنهادی و تجهیز و راه اندازی مهدکودک و مرکز شبانه روزی نگهداری کودکان در زندان های استان اعلام نمودندکه مقرر شد طرح پیشنهادی به طور مفصل از طرف اداره کل بهزیستی استان با همکاری دفتر شبه خانواده و مهدهای کودک به اداره کل زندان ها ارسال گردد.

گفتنی است :دراین مراسم  از طرف مدیر کل امور زندانها ی استان ،هدایایی به فرزندان تحت سرپرستی این مرکز نیز اهداء شد .

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بهزیستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ابطحی
  • بازدید : 826
  • کد خبر : 34329