عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح پانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان ، تجهیزات و تاسیسات در گرگان


افتتاح پانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان ، تجهیزات و تاسیسات در گرگان

پانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان ، تجهیزات و تاسیسات در گرگان افتتاح گردید .

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ، پانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان ، تجهیزات و تاسیسات با حضور رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان و جمعی از مسئولین استانی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استانن گلستان در گرگان افتتاح گردید .

بنا بر این گزارش ، در مراسم افتتاح این نمایشگاه ، حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان گفت : صنعت ساختمان جایگاه مهمی در صنایع کشور داشته و در رونق آن بسیار تاثیرگذار است .

قوانلو با بیان این که سال 95 سال بسیار خوبی برای اقتصاد کشور بود ، گفت : خوشبختانه رشد منفی صنعت ساختمان در سال گذشته کاهش پیدا کرده و امیدواریم این رشد در سالجاری مثبت شود .

وی افزود : در اثر سیاست های مناسب دولت و محقق شدن درآمدهای دولت ، تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته و بویژه در اسفند ماه آن بسیار خوب بود که قطعا اثر خودش را در بخش های ساخت و ساز تا پایان تیر ماه خواهد گذاشت .

به گفته رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان ، سال 95 میانگین درآمد خانوارهای ایرانی بعد از مدتها از میانگین هزینه هایشان بالاتر رفت ، که امیدواریم این افزایش درآمد به توسعه فعالیتهای ساختمانی منجر شود .

قوانلو گفت : در هر صورت تحقق درآمدها نقش مهمی در توسعه اقتصادی دارد و با درایت دولتمردان ، درآمدهای مالیاتی دولت در سال 95 و همچنین درآمدهای نفتی آن بیش از پیش بینی بودجه ای دولت محقق شد و این سبب شد تا بسیاری از تزریق نقدینگی ها به پروژه های عمرانی کشور در سال 95 و بویژه در اسفند ماه سال گذشته صورت پذیرد .

وی ادامه داد : امسال را سال خوبی برای فعالان عرصه ی ساخت و ساز می بینیم و امیدواریم که رشد و توسعه در این بخش را در سالجاری مشاهده نمائیم .

در این مراسم همچنین مهرداد یزدی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان گلستان گفت : این نمایشگاه در زمینی به مساحت 6000 متر مربع و با حضور 65 مشارکت کننده از 7 استان مازندران ، خراسان رضوی ، تهران ، البرز ، اصفهان ، آذربایجانشرقی و گلستان که بعضا محصولاتی از کشورهای چین ، ترکیه و هند را نیز ارائه می نمایند ، برپا شده است .

یزدی افزود : پانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان ، تجهیزات و تاسیسات گلستان از ششم لغایت نهم اردیبهشت ماه سالجاری همه روزه از ساعت 16 الی 21 پذیرای علاقمندان می باشد .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 431
  • کد خبر : 32987