عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار کارکنان روابط عمومی و مخابرات گلستان با مدیر عامل گاز استان

بمناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی:

دیدار کارکنان روابط عمومی و مخابرات گلستان با مدیر عامل گاز استان

 
به مناسبت هفته  ارتباطات و روابط عمومی،کارکنان روابط عمومی و مخابرات گاز گلستان با مدیرعامل شرکت دیدار کردند .
در این دیدار صمیمی مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان  با تبریک این هفته مهم ،از رئیس و مجموعه کارکنان روابط عمومی  و مخابرات تقدیر نموده و جایگاه آنها را در  سازمان بسیار با اهمیت و مهم خواند .
 مهندس صفرعلی جمال لیوانی گفت:یکی از رسالت های مهم شرکت در بخش روابط عمومی،اهتمام به اطلاع رسانی مطلوب و بموقع است که می تواند اقدامات و خدمات انجام شده سازمان متبوع خود را به موقع به مردم منعکس نموده تا ضمن شفاف سازی عملکرد، همگان را از فعالیتهای انجام شده سازمان و خدمات ارائه شده آگاه سازند.
وی تصریح کرد: عموماً کارهای خدماتی و فرهنگ سازی به چشم نمی آید و حد و اندازه ای برای آن در نظر گرفته نشده و کیفی می باشد بنابراین شایسته است با توجه به این امر تلاش خود را در بخش ارتباطات و فرهنگ سازی و اطلاع رسانی بیش از پیش توسعه دهید.
جمال لیوانی اظهار داشت:درحال حاضر کارهای خوبی در زمینه ارتباطات و روابط عمومی در گاز گلستان انجام شده و ازعملکرد آنها رضایت دارم، لذا شایسته است به منظور تقویت هر چه بیشتر، همگام با پیشرفت فناوریهای نوین ازتجهیزات و امکانات روز استفاده نموده و از ظرفیتهای ممکن به نحو مطلوبی استفاده نمایند.
 مدیرعامل شرکت گاز گلستان در خاتمه افزود:خوشبختانه این شرکت در بخش امورات فرهنگی و دارالقرآن موفقیتهای زیادی کسب نموده وبه نحوی که مسابقات قرآنی بهار در بهار در بخش های همکاران،همسران فرزندان  از رشدچشمگیری برخوردار بوده که در سطح استان وشرکت ملی گاز بی نظیر است وحتی مورد توجه و تقدیر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان گرگان نیز قرار گرفت و این امر نشات گرفته از تلاش همکاران،اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مناسب می باشد ضمن اینکه فضا برای تلاش بیشتر نیز وجود دارد .
در ادامه موسوی رئیس روابط عمومی و محمد شفیع رئیس ارتباطات و فناوری شرکت ضمن تبریک این هفته مهم به مدیر عامل  و کارکنان واحدهای ارتباطات و روابط عمومی، ضمن بیان درخواستها و پیشنهادات مورد نظر خود ، از حمایتهای بی شائبه مدیرعامل در راستای تحقق اهداف و برنامه های واحد و همکاران خود تقدیر نمود .
 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .