عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان مهمان کارکنان روابط عمومی و فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت بود


مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان مهمان کارکنان روابط عمومی و فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت بود


 

بمناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی مهندس محمد رحیم  رحیمی مدیر عامل گاز گلستان با حضور در واحدهای روابط عمومی و فناوری اطلاعات و ارتباطات  با کارکنان آنان دیدار و گفتگو كرد
در این دیدار صمیمی که بصورت جداگانه انجام شد مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان  با تبریک این هفته مهم ،از رئیس و مجموعه کارکنان روابط عمومی و فناوری اطلاعات و ارتباطات تقدیر نمود و بر نقش ارزنده جایگاه آنها   در سازمان تاکید کرد.

مهندس رحیمی گفت:همواره برای چیزهای بسیار با اهمیت و با ارزش نام و نشانی به جای می گذارند بنابر این با عنایت به اینکه روز  ارتباطات  وروابط عمومی ازجایگاه با اهمیتی برخوردار است این روز را به این عنوان نام گذاری کردند.

وی با بیان اینکه کارکنان  هر بخش باید نسبت به کار خود علاقه مند و خلاق باشند افزود:روابط عمومی  بعنوان نور و حرارت سازمان  است و کارکنان آن باید خصوصیات برون گرایی داشته تا بتوانند ارتباط بهتر و مفیدتری با دیگران برقرار نمایند و در معرفی هر چه بهتر شرکت موفق باشند.

مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان با بیان اینکه  واحد فناوری اطلاعات  و ارتباطات پتانسیلهای بسیار خوبی داشته و از پرسنل متخصص و شایسته ای بهره مند می باشد گفت:در عصر حاضر که استفاده از فناوری ها و تکنولوژی نوین رشد کرده بنابر این لازم است به منظور تقویت هر چه بیشتر،همگام با پیشرفت فناوریهای نوین ازتجهیزات و امکانات روز برخوردار شده و از ظرفیتهای ممکن به نحو مطلوبی استفاده نمایند.   

گفتنی است در این جلسات  محمد شفیع سرپرست امور مالی و پشتیبانی  و مقدسی رئیس روابط عمومی  شرکت با تبریک این هفته مهم ، ضمن بیان درخواستها و پیشنهادات مورد نظر خود، از حمایتهای بی شائبه مدیرعامل در راستای تحقق اهداف و برنامه های واحد و همکاران خود  تقدیر نمود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .