عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدارمدیرعامل شرکت گاز استان با فرماندار و نماينده کلاله در مجلس شوراي اسلامي


دیدارمدیرعامل شرکت گاز استان با فرماندار و نماينده کلاله در مجلس شوراي اسلامي

به منظور بررسی و حل مشکلات حوزه گازرسانی شهرستان کلاله، مهندس جمال لیوانی مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان با عبدالکریم رجبی نماينده شهرستان کلاله در مجلس شوراي اسلامي و برزگر فرماندار شهرستان دیدار و گفتگو کرد .

در این دیدار عبدالکریم رجبی نماينده شهرستان کلاله در مجلس شوراي اسلامي ضمن تشكر از خدمات مدير و كاركنان شركت گاز بر تسريع در روند توسعه گازرسانی به روستاهای این شهرستان و رفع مشکلات موجود تأکید کرد .

همچنين در این دیدار مهندس صفرعلي جمال لیوانی آمادگي گاز گلستان در راستاي توسعه گازرساني در شهرستان كلاله را اعلام نموده و خواستار مرتفع شدن موانع موجود در مسير اجراي پروژه ها وتسريع درصدور مجوزهاي مربوطه و همچنين تامين منابع مالي و تخصيص اعتبارات لازم برای اجرای پروژهای گازرسانی و رفع مشکلات اعتباری با عنايت نماینده مردم کلاله در مجلس شورای اسلامی جهت خدمات رساني بهتر به مردم منطقه شد.

جمال لیوانی اظهار داشت :از مجموع 117 روستای شهرستان کلاله تاکنون 62 روستا گازرساني شده و از نعمت گاز طبيعي بهره مند گرديده اند.

 وي در ادامه افزود : درحال حاضرعمليات اجراي گازرساني به تعداد 9 روستاي شهرستان كلاله نيز در حال انجام است كه انشاء ا... با گازدار شدن اين روستاها تعداد روستاهاي بهره مند از گاز اين شهرستان به 71 مورد خواهد رسيد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان در پایان خاطر نشان كرد: آنچه در خصوص تسریع در اجرای گازرسانی درسطح شهرستان مورد توجه می باشد جذب و تخصیص اعتبارات مورد نیازبه منظور توسعه گازرسانی منطقه می باشد که خوشبختانه با همت مسئولین ذیربط بویژه نماینده محترم شهرستان کلاله در دست پیگیری و اقدام می باشد .

 

 

 

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .