عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » روند گازرسانی به شهرستانهای مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه بررسی شد


روند گازرسانی به شهرستانهای مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه بررسی شد

  به گزارش روابط عمومی نشستی با حضور مهندس صفرعلی جمال لیوانی مدیرعامل گاز استان گلستان ،غراوی نماینده شهرستانهای مینودشت، گالیکش،کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی برگزار و درخصوص روند توسعه گازرسانی و خدمات رسانی درسطح حوزه نماینگی بحث و تبادل نظر شد.

 درابتدای این نشست مدیرعامل گاز گلستان ضمن ابراز خرسندی از حضور نماینده شهرستانهای مینودشت ، گالیکش ، کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی ، به تشریح روند گازرسانی درسطح شهرستانهای حوزه انتخابی پرداخت و خواهان توجه بیش از پیش مسئولین در امر گاز رسانی و پیگیری در زمینه مرتفع نمودن مشکلات موجود شد

 مهندس صفرعلی جمال لیوانی گفت:خوشبختانه در هفته دولت بیشترین حجم پروژه های گاز رسانی را در 4 شهرستان مینودشت،گالیکش ،کلاله و مراوه تپه داشتیم که این موضوع جای بسیار خرسندی داشته و نشات گرفته از توجه بیش از پیش نظام مقدس جمهوری در زمینه توسعه گازرسانی و خدمات رسانی به مردم شریف است.

 ایشان در ادامه اظهارامید واری کرد:انشاء ا...با ارائه این خدمات ناچیز ،محرومیت زدائی را که یکی از اهداف دولت تدبیرو امید می باشد از این منطقه دور ساخته و آبادانی و رونق را به مردم عزیز این خطه هدیه نمائیم .

 در این جلسه همچنین نماینده شهرستانهای مینودشت،گالیکش،کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی نیز از عملکرد شرکت گازدر زمینه توسعه گازرسانی بویژه روستاهای حوزه انتخابیه اش تقدیر نمود.

شهرام کوسه غراوی قول مساعد داد تا با تمام توان شرکت گاز را در امر گازرسانی یاری رسانده و در حد امکان مشکلات موجود را مرتفع و اعتبارات مورد نیاز را فراهم نماید .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .