عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح بازارچه دایمی صنایع دستی شهرستان گنبد کاووس با اعتبار 20 میلیارد ریال

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خبر داد:

افتتاح بازارچه دایمی صنایع دستی شهرستان گنبد کاووس با اعتبار 20 میلیارد ریال

افتتاح بازارچه دایمی صنایع دستی شهرستان گنبد کاووس با اعتبار 20 میلیارد ریال

 مهندس ابراهیم کریمی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان امروز 16خرداد 96 خبرداد: بازارچه دایمی صنایع دستی در شهرستان گنبد کاووس با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال همزمان با بیستم خرداد روز جهانی صنایع دستی توسط بخش خصوصی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان مهندس ابراهیم کریمی  با اعلام این خبر خاطر نشان کرد: همزمان با بیستم خرداد روز جهانی صنایع دستی  بازارچه دایمی صنایع دستی در شهرستان گنبد کاووس با میزان سرمایه گذاری 20 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی و با اشتغالزایی 31 نفر به بهره برداری می رسد.

کریمی ادامه داد: این بازارچه در مساحت 700 متر مربع با 26 غرفه در رشته های بومی وغیر بومی در اختیار هنرمندان متقاضی قرار خواهد گرفت و طبق تفاهم نامه با بخش خصوصی غرفه های این بازارچه تا 1 سال برای متقاضیان رایگان خواهد بود.

او خاطرنشان کرد: با راه اندازی چنین بازارچه هایی تنها صاحبان غرفه ها ذینفع نیستند، بلکه  هنرمندانی که بازارچه را تغذیه می کنند نیز نفع خواهند برد و اشتغال ایجاد می شود و از تولید حمایت می گردد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در پایان ابراز امیدواری کرد انشالله با رشد بخش بازرگانی، مشکلات تولید هنرمندان صنایع دستی  حل و با تقویت آن بتوانیم به اشتغالزایی در سطح استان کمک کنیم .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .