عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری سومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه ورزشکاران , جوانان وکارکنان اداره کل ورزش وجوانان گلستان


برگزاری سومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه ورزشکاران , جوانان وکارکنان اداره کل ورزش وجوانان گلستان

 

سومین دوره مسابقات قرآن کریم در محل سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان استان گلستان , سومین دوره مسابقات قرآن کریم درروزدوشنبه مورخ 9 مردادماه در محل سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار گردید.
محمود متقی معاون فرهنگی وامورجوانان استان دراین زمینه گفت:پیرو دستورالعملهای ابلاغی ازسوی وزارت ورزش وجوانان ,سومین دوره مسابقات ویژه ورزشکاران ,جوانان و کارکنان اداره کل ورزش وجوانان سراسراستان ,در دو قسمت برادران و خواهران با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان آغاز گردید.
متقی خاطرنشان کرد:این مسابقات در پنج رشته حفظ , قرائت, ترتیل , اذان و دعا خوانی برگزار و نفرات برتر هر قسمت به مسابقات کشوری که از سوی وزارت ورزش و جوانان برگزار می گردد اعزام خواهندشد.
در این مراسم حجه الاسلام و المسلمین سهرابی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان, ضمن تشکر از وزارت ورزش و جوانان در برگزاری این دوره ازمسابقات گفت:برپایی مسابقات قرآن و قرآن آموزی باید در تمامی حوزه ها و اقشار جامعه نهادینه و فرهنگ قرآن آموزی در بین نوجوانان و جوانان ترویج پیدا کند. ایشان در ادامه افزود:ماهرچه داریم از قرآن داریم واگرکسی به فرمایشات خداوند متعال درقرآن کریم عمل نماید در زندگی و قیامت دچار هیچ نقصان و مشکلی نخواهد شد.
سهرابی در پایان اشاره داشت:دشمن ازهمه طریق درحال ترویج بی فرهنگی وانحراف درجامعه بوده وبهترین مسیر,راه قرآنی وپیروی وعمل به احادیث آن است که می تواند دیوار محکمی در مقابل نقشه های دشمنان باشد.
شایان ذکراست این مسابقات از صبح دوشنبه آغاز و تا نماز مغرب وعشاء ادامه وبا اعلام نفرات برتر در رشته های مختلف به پایان خواهد رسید.
نفرات برگزیده ایندوره به مسابقات سراسری که از سوی وزارت ورزش و جوانان برگزار میشود اعزام خواهند شد.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .