عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » طرح ملی آموزش سواد رسانه ای در استان گلستان برگزار شد


طرح ملی آموزش سواد رسانه ای در استان گلستان برگزار شد

دوره طرح ملی سوادرسانه ای در استان گلستان به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان در روز دوشنبه مورخ 5 مهر ماه در محل سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گلستان , دوره طرح ملی سواد رسانه ای در استان گلستان به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان در روز دوشنبه مورخ 5 مهر ماه در محل سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

متقی معاون فرهنگی و امور جوانان استان در این خصوص گفت: این دوره آموزشی به عنوان یک طرح ملی از سوی وزارت ورزش وجوانان در استانهای سراسر کشور در حال برگزاری است. وی هدف از اجرای این طرح ملی را آشنایی هر چه بیشترکارکنان دستگاههای اجرایی, روزنامه نگاران , خبرنگاران و اعضای سازمانهای مردم نهاد جوانان , ورزشکاران و..... با سواد رسانه ای و فعالیت در حوزه فضای مجازی دانست.

متقی افزود: از سوی وزارت ورزش و جوانان , دکتر امامی از اساتید دانشگاهی و با سابقه در عرصه سواد رسانه ای به عنوان مدرس در این نشست حضور یافته و مباحثی را در خصوص فراگیری و ارتقای سطح دانش در حوزه سواد رسانه ای به حاضرین یادآوری کرد.

متقی در پایان گفت : این دوره آموزشی با حضور حدود200 نفر از علاقمندان از ساعت 8 صبح روز دوشنبه آغاز و تا ساعت 17عصر همان روز ادامه داشت.

شایان ذکر است در اجرای این برنامه علاوه بر اداره کل ورزش و جوانان استان , موسسه ابوریحان بیرونی از سازمان های مردم نهاد جوانان , ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان و سازمان تبلیغات اسلامی استان همکاری داشتند


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .