عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » از 182 روستایی که در دولت تدبیر و امید گاز رسانی شد 50 روستا مربوط به شهرستان مراوه تپه است

مدیر عامل گاز گلستان:

از 182 روستایی که در دولت تدبیر و امید گاز رسانی شد 50 روستا مربوط به شهرستان مراوه تپه است

 مهندس جمال لیوانی مدیرعامل گاز گلستان در مراسم افتتاح گاز شهرستان مراوه تپه ضمن ابراز خرسندی از بهرمندی روستاهای این منطقه از گازطبیعی گفت: خوشبختانه با همت والای دولتمردان تدبیر و امید زیر ساخت اصلی گازرسانی به سایر روستاها و نواحی صنعتی شهرستان مرزی مراوه تپه فراهم شده و اکنون  52  روستای شهرستان از نعمت گاز بهره مند شده اند.

 وی افزود: در حال حاضراز 102 روستای شهرستان حدود 80 روستا شرایط گاز رسانی را دارند که در این خصوص بالغ بر  65 درصد روستاهای شهرستان گاز رسانی شده که باتوجه به اینکه میانگین کشوری 72 درصد می باشد انشاء ا... در آینده بسیار نزدیک به این رقم خواهیم رسیدضمن اینکه تا پایان سال 97 تمامی روستاهای استان که قابلیت گازرسانی را دارند از این انرژی پاک بهره مند خواهند شد.  

 جمال لیوانی اظهار داشت:در هفته دولت تعداد 69  پروژه با حضور مسئولین استان و شهرستان  با هزینه ای بالغ بر 323 میلیارد ریال  افتتاح خواهد شد که از این میزان  80 میلیارد ریال  مربوط به شهرستان مراوه تپه می باشد .

 ایشان خاطر نشان کرد: در استان گلستان تاکنون تمامی 29 شهر و   834 روستای استان  گازرسانی شده  که این خدمات از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تلاش دولت مردان  و مسئولین عزیز می باشد.

 مدیرعامل شرکت گاز گلستان در پایان ضمن تأکید و جدی گرفتن نکات ایمنی و مدیریت مصرف گاز  از همیاری و مساعدت مسئولین استان و سایر‌ دولتمردان پرتلاش تدبیر و  امید که نهایت همکاری را برای اجرای پروژه های گازرسانی با این شرکت دارند قدردانی نمود .

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .