عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرعامل گازگلستان از افتتاح 3 طرح گازرسانی شهرستان مراوه تپه خبر داد


مدیرعامل گازگلستان از افتتاح 3 طرح گازرسانی شهرستان مراوه تپه خبر داد

 به گزارش روابط عمومی ، مدیرعامل گاز گلستان از افتتاح 3 طرح گازرسانی در شهرستان مراوه تپه خبر داد و گفت: پروژه گازرسانی به 2 روستا و ساختمان اداری گاز شهرستان مراوه تپه طی آیینی با حضور فرماندار و امام جمعه شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

 صفرعلی جمال لیوانی افزود: در این مراسم که در محل ساختمان اداری و مسجد روستای شیخ لر سفلی برگزار شد فرماندار شهرستان مراوه تپه از خدمات شرکت گاز استان گلستان در راستای توسعه گاز رسانی در این شهرستان تقدیر نمود .

 جمال لیوانی با تشریح پروژه های فوق گفت: از 3 طرح گازرسانی 2 طرح آن روستائی شامل روستاهای شیخ لر سفلی و قزل دالق با هزینه ای به میزان 12 میلیارد و 500 میلیون ریال و همچنین طرح احداث ساختمان اداره گاز مراوه تپه با هزینه ای به میزان 11 میلیارد ریال با حضور مسئولین شهرستان افتتاح گردید.

 ایشان در ادامه تصریح کرد:برای اجرای پروژه های مذکور بالغ بر 23 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل پروژه های عمرانی هزینه شده است.

 وی اظهارداشت:در همین راستا تعداد 681 نفر ازمردم شریف روستاهای یاد شده از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت خدمتگزار تدبیر و امید بهره مند خواهند شد.

 مدیرعامل گاز گلستان در پایان افزود:ازمجموع 102 روستای شهرستانهای مراوه تپه تاکنون تعداد 12روستا ازنعمت گازبهره مند شده اند و باقیمانده روستاهایی که قابلیت گاز رسانی دارند در دست طراحی و اجرا می باشد .

 

 

 

 

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .