عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجرای طرح نظارتی ویژه بررسی کمیت و کیفیت کالا در استان گلستان


اجرای طرح نظارتی ویژه بررسی کمیت و کیفیت کالا در استان گلستان

 رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان از اجرای طرح نظارتی ویژه بررسی کمیت و کیفیت کالا در استان خبرداد

 به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان ؛ مهندس قوانلو گفت: این طرح با هماهنگی و همکاری دستگاه های ذیربط همچون استاندارد، بهداشت ، تعزیرات حکومتی ، نیروی انتظامی و سایر دستگاه های شهرستانی از تاریخ 93/8/25 تا 93/9/25 بمدت یک ماه همزمان با سراسر کشور برای بررسی نحوه عرضه و کم فروشی کالاهای بسته بندی شده اجرایی شده که طی آن، واحدهای صنفی و اقتصادی در سراسر استان مورد بازرسی و کنترل قرار گرفته است.

 قوانلو اظهار داشت : کالاهای مورد هدف در این طرح کالاهای اساسی و پرمصرف بسته بندی شده شامل مواد پروتئینی از جمله گوشت قرمز و مرغ و تخم مرغ ، میوه و سبزیجات ، غلات و حبوبات ، قند و شکر ، خرما ، چای و مواد شوینده است.

 رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان در پایان افزود: یکی از اهداف ما در حوزه بازرسی اتخاذ تدابیر لازم جهت داشتن بازاری آرام است که تولیدکننده، عمده و خرده فروش بتوانند در این محیط به نحو سالم و مطلوب فعالیت کنند و خروجی آنها منجر به رضایتمندی مردم شده و علاوه بر آن با افراد سودجو و فرصت طلب برخورد لازم صورت پذیرد .

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله گرانفروشي ، عدم درج قيمت ، عدم صدور فاكتور ، كم فروشي و حراج غيرقانوني موارد را به شماره 124 واحد رسيدگي به شكايات مردمي اطلاع دهند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت ،معدن و تجارت
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 961
  • کد خبر : 3783