عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان با فرماندار وامام جمعه شهرستان آزادشهر

به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت پذیرفت :

دیدار مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان با فرماندار وامام جمعه شهرستان آزادشهر

دیدار مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان با فرماندار وامام جمعه شهرستان آزادشهر
در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان با فرماندار وامام جمعه شهرستان آزادشهر دیدار وگفتگو کرد .
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان، علیرضا حسینی طلب مدیر کل در این دیدار ها ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس وتسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) بر اهمیت و جایگاه دفاع مقدس در حفظ استقلال و تمامیت ارضی و ارزشهای انقلاب اسلامی تاکید نمود و گفت: تبیین ایثارگریهای هشت سال دفاع مقدس ، نیاز اساسی جامعه بخصوص نسل جدید است که بر عهده ماست و باید در این راه تلاش کنیم.
وی افزود: حضور و مشارکت آحاد ملت ایران در 8 سال دفاع مقدس باعث اقتدار نظام شده د و این امر کاملا ملموسی است.
وی همچنین به تشریح و معرفی کامل حوزه ها و دامنه های آموزش های فنی وحرفه ای در کشور واستان پرداخت.
حجت السلام شهابی امام جمعه شهرستان آزادشهر در این دیدار گفت : وجود امنیت مرهون خون شهیدان هشت سال دفاع مقدس می باشد که این انقلاب با خون شهداء بیمه شده است.
وی با تقدیر از فعالیت های گسترده آموزش فنی وحرفه ای در استان، اصلي ترين نياز كشور را ايجاد اشتغال پايدار دانست و یکی از بهترین راهها برای رسیدن به این مهم را کسب آموزش های مهارتی دانست.‏
همجنین در این دیدار شفاهی فرماندار آزادشهر ضمن تبریک هفته دفاع مقدس افزود : نباید غبار کهنگی بر یادو خاطره هشت سال دفاع مقدس بنشیند و نسل جوان با رشادت و ایثار گری های رزمندگان آشنا شوند
وی در پایان تاکید نمود: دستگاههای اداری و اجرایی دولتی می بایست در مراسمات و برنامه های این هفته حضور پرشور داشته باشند.
 
 

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .