عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » در شش ماهه اول امسال شبکه آب شرب منطقه گنبد چهار هزار و 251 متر توسعه یافت


در شش ماهه اول امسال شبکه آب شرب منطقه گنبد چهار هزار و 251 متر توسعه یافت

  مدیر امور منطقه آب و فاضلاب گنبدکاووس گفت: در شش ماهه اول امسال شبکه آب شرب منطقه گنبد چهار هزار و 251 متر توسعه یافته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، احمد ابراهیمی در گفتگو با پایگاه خبری این شرکت افزود: در این مدت 826 متر نوسازی و بازسازی شبکه توزیع انجام شده است.

به گفته وی، شرکت آب و فاضلاب استان تلاش دارد با توسعه شبکه آبرسانی زمینه را برای خدمت رسانی مطلوب به همشهریان عزیز فراهم نماید.

ابراهیمی از تعویض دو هزار و 17 فقره کنتور خراب و فرسوده در مدت مذکور خبر داد و افزود: واگذاری یک هزار و 140 فقره انشعاب، رفع 715 فقره حوادث انشعاب، 105 رشته نوسازی و بازسازی انشعاب فرسوده از اقدامات انجام شده می باشد.

وی گفت: شهر گنبد دارای 460 کیلومتر شبکه توزیع می باشد که 28 کیلومتر از شبکه توزیع و مخازن آب در شش ماهه اول سال جاری شستشو شده است.

مدیر امور منطقه آب و فاضلاب گنبدکاووس خاطرنشان کرد: سه هزار و 131 مورد کلرسنجی و 4 مورد تعمیر شیرآلات شبکه بخشی از فعالیت های انجام شده می باشد.

ابراهیمی افزود: با توجه به افت فشار شدید در شبکه توزیع، آبفا گلستان اقدام به حفر و تجهیز یک حلقه چاه نموده است تا شهروندان با مشکلات کمتری مواجه شوند.

گنبد 58 هزار مشترک آب را تحت پوشش قرار داده است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 517
  • کد خبر : 38362