عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 52 کیلومتر از شبکه توزیع آب شهر گنبد شستشو شد

مدیر امور آب و فاضلاب گنبد:

52 کیلومتر از شبکه توزیع آب شهر گنبد شستشو شد

مدیر امور آب و فاضلاب شهر گنبد گفت: در سال گذشته 52 کیلومتر از شبکه آب شرب شهر گنبد شستشو شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، احمد ابراهیمی در گفتگو با پایگاه خبری شرکت افزود: این اقدام بمنظور تامین آب شرب آشامیدنی سالم و بهداشتی برای شهروندان شهر گنبد انجام شده است.
ابراهیمی به تشریح فعالیت های انجام شده در امور آب و فاضلاب گنبد پرداخت و اظهار داشت: این امور در راستای تحقق اهداف شرکت، نسبت به توسعه 6 کیلومتر و 157 متر از شبکه توزیع آب شرب اقدام نموده است.
وی افزود: یک هزار و 247 مورد واگذاری و فروش انشعاب، رفع یک هزار و 770 مورد اتفاقات انشعاب، 5 هزار و 842 فقره کنتور خراب و فرسوده، نوسازی و بازسازی 864 متر از شبکه توزیع آب از جمله اقداماتی است که در این حوزه انجام شده است.
وی به بازسازی انشعابات فرسوده اشاره کرد و گفت: نوسازی و بازسازی 123 انشعاب فرسوده، 6 هزار و 155 مورد کلرسنجی، بازسازی 8 دستگاه حوضچه شیرآلات، ساخت 9 دستگاه حوضچه شیرآلات در شبکه توزیع و خط انتقال آب، تجهیز یک حلقه چاه، تعویض دو دستگاه شیرآلات فرسوده شبکه توزیع از برنامه های بود که در این مدت اجرایی شده است.
مدیر امور آبفای منطقه گنبد با قدردانی از همراهی خوب مردم در زمینه مصرف بهینه آب، گفت: امیدواریم در سال جاری نیز با کمک مردم بتوانیم برنامه های پیش رو را محقق سازیم.
وی گفت: با توجه به اینکه منابع آبی ما بسیار محدود است لذا باید همه به این مسئله بعنوان یک زنگ خطر جدی توجه کنند و مصرف بهینه را در بین خانواده ها نهادینه سازند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 554
  • کد خبر : 44712