عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب گلستان معارفه شد


معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب گلستان معارفه شد

 

در پنجمین نشست شورای اداری شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس"علی ایومن" به سمت معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، این نشست با حضور "کریم محرمی راد" مدیرکل حراست و امور محرمانه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، "هدایت ا.. خدادادی" معاون هماهنگی مرکز حراست وزارت نیرو، "واعظی" مدیر کل حراست استان، مهندس "محمدهادی رحمتی" مدیرعامل آبفا گلستان، مدیران امور آبفا مناطق استان، مدیرعامل آبفار گلستان و کارکنان شرکت آب و فاضلاب برگزار شد.
مهندس محمدهادی رحمتی مدیرعامل آبفا گلستان در این نشست گفت: استفاده از تمامی پتانسیل های موجود در شرکت موجب رشد و بالندگی سازمانی می شود.
وی با بیان اینکه تغییر در سیستم های اداری موجب پویایی و شادابی در ادارات و سازمان ها می شود، تصریح کرد: جابجایی و تغییر در ادارات و پست های سازمانی موجب جلوگیری از روزمره گی در سازمان ها می شود.
سپس "کریم محرمی راد" مدیرکل حراست و امور محرمانه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: حراست در نگاه مدیریت یعنی تقوی سازمانی و مدیران حراست باید دو ویژگی صداقت و وفاداری را سرلوحه کاری خود قرار دهند.
وی افزود: تمامی کارکنان حراست باید امنیت پایدار نظام را در راس برنامه های کاری قرار داده و از اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی صیانت نمایند.
محرمی راد با بیان اینکه محور فعالیت های حراست در دو مسیر حرکت می کند، تصریح کرد: کارکنان حراست باید از لحاظ علمی خود را همیشه بروز نگه دارند و از لحاظ اخلاقی بهترین برخورد را با افراد داشته باشند تا آرامش و امنیت در جامعه حکم فرما شود و افراد در جامعه به سعادت اجتماعی برسد.
وی خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه های مدیر اسلامی باید رشد و توسعه و تکاپوی مستمر در دستگاه اجرایی باشد.
مدیرکل حراست و امور محرمانه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با تقدیر و تشکر از زحمات مهندس رحمتی، گفت: ایشان همیشه نگاه سیستمی و رشد یافته به کار دارند و حامی خوبی برای صنعت آب و برق کشور هستند و از ظرفیت های موجود به خوبی استفاده می کنند.
سپس واعظی مدیر کل حراست استان گلستان گفت: حراست یکی از مشاغل حساس هست و تاکید ویژه ما در این بخش نگاه اخلاق محوری است.
وی افزود: مشاوره به مدیرعامل از وظایف اصلی مدیران حراست هست و مدیران در این بخش باید از پرداختن به وظایف غیرذاتی خودداری نمایند.
واعظی تصریح کرد: صیانت از مدیران و پرسنل دستگاه های اجرایی به عنوان بخشی از سرمایه های نظام، پرهیز از منفی نگری و پرهیز از اشتغال به مسائل حزبی و جناحی از مواردی است که مدیران حراست ها باید مدنظر داشته باشد.
معاون هماهنگی مرکز حراست وزارت نیرو خواستار ایجاد امنیت، شادابی، آرامش و حفظ کرامت انسانی توسط مدیران حراست شد و گفت: رعايت تقوي الهي و ايجاد فهم مشترك براي مديران و حراست ها لازم و ضروري است.
وی افزود: مدیران حراست باید با تعامل و همدلی در چهارچوب قوانین و مقررات و اهداف سازماني و وظایف محوله را انجام دهند.
در پنجمین نشست شورای اداری شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، آقایان مهندس "علی ایومن" به سمت معاون برنامه ریزی و منابع انسانی، "محمدحسن حاج ابراهیمی" به سمت مدیر دفتر حراست و امور محرمانه، مهندس "علیرضا عسگری" به سمت مشاور عالی مدیرعامل در طرح های آبرسانی، مهندس "علیرضا سلطانی استرآبادی" به سمت سرپرست دفتر قراردادها و سید " داود حسینی " به سمت سرپرست دفتر بهداشت، ایمنی و محیط زیست منصوب شدند.
مدیرعامل آب و فاضلاب استان گلستان از زحمات معاون سابق برنامه ریزی و مدیر سابق حراست آبفا گلستان تقدیر و تشکر کرد و برای آنان در سمت جدید آرزوی موفقیت نمود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 854
  • کد خبر : 38553