عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بندرخشک اینچه برون استان گلستان ظرفیت تکمیلی دراین منطقه خواهد بود


بندرخشک اینچه برون استان گلستان ظرفیت تکمیلی دراین منطقه خواهد بود

بندرخشک اینچه برون استان گلستان ظرفیت تکمیلی دراین منطقه خواهد بود

 رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درایستگاه راه آهن اینچه برون بیان نمود: بندرخشک اینچه برون استان گلستان ظرفیت تکمیلی دراین منطقه خواهد بود

 محمدرضا پور ابراهیمی, در نشست بررسی ظرفیت‌های اینچه برون گنبدکاووس در سالن کنفرانس اداره کل راه‌آهن منطقه شمال شرق2 اظهار داشت: نقشه 7 منطقه آزاد و یک منطقه ویژه آماده شده و کلیات آن آماده و از 2 هفته دیگر, جزئیات مورد بررسی قرار گرفته و ظرف یک ماه آینده مصوبه کمیسیون اقتصادی به صحن مجلس ارائه می‌شود.

وی افزود: سعی داریم مصوبه مناطق آزاد سریع‌تر به مجلس ارائه شود و اگر بتوانیم قبل از جلسات بودجه کشور و با فوریت ویژه در دستور کار قرار دهیم.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در مورد تاخیر مصوبه این کمیسیون در مورد منطقه آزاد تصریح کرد: ما منتظر ارائه نقشه‌ها و پیوست آن بودیم که به علت اضافه شدن قصر شیرین به عنوان منطقه آزاد, تاخیر در مصوبه کمیسیون انجام شد که 10 روز گذشته این کار صورت گرفت.

پورابراهیمی افزود: بندر خشک ظرفیت تکمیلی در این منطقه خواهد بودو با توجه به اینکه اراضی اطراف اینچه‌برون, مسکونی نیست کار را راحت‌تر کرده و ظرفیت ویژه‌ای را برای منطقه آزاد اینچه‌برون فراهم کرده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ویژگی این منطقه منحصر به فرد است و مسیر ریلی جدید به چین,تحول اساسی در حوزه بازرگانی برای فعالان بخش خصوصی ایجاد خواهد کرد که با استقبال این بخش مواجه خواهیم شد.

پورابراهیمی تاکید کرد: همه شواهد و قرائن نشان می‌دهد که ظرفیت خوبی در این منطقه وجود دارد و نگاه ما به منطقه ,نگاه توسعه‌ای است و کمک خواهیم کرد تا از این ظرفیت برای توسعه منطقه استفاده شود.

در این جلسه استاندار استان گلستان، فرماندار ویژه استاندار، تنی چند از مدیران کل استان و نمایندگان اتاق بازرگانی و مسئولین حوزه اقتصادی نیز سخنانی بیان نمودند.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه آهن شمال شرق 2 -استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 546
  • کد خبر : 39013