عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری کارگاه آموزشی طراحی صنعتی و فرآیند ثبت طرح صنعتی


برگزاری کارگاه آموزشی طراحی صنعتی و فرآیند ثبت طرح صنعتی

برگزاری کارگاه آموزشی  طراحی صنعتی و  فرآیند ثبت  طرح صنعتی

توسط دفتر حمایت از مالکیت صنعتی وزارت صنعت معدن و تجارت و اداره آموزش پژوهش و فناوری سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان، کارگاه آموزشی  طراحی صنعتی و  فرآیند ثبت  طرح صنعتی در محل سالن همایش های اتاق بازرگانی گرگان با همکاری و حمایت شرکت شهرک های صنعتی گلستان  و نمایندگی مرکز آموزش بازرگانی در استان گلستان و با حضور بیش از 100 نفر از واحد های صنعتی، معدنی و تجاری  و فعالان اقتصادی  استان برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان گلستان،حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان گلستان گفت: توسط دفتر حمایت از مالکیت صنعتی وزارت صنعت معدن و تجارت و اداره آموزش پژوهش و فناوری سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان، کارگاه آموزشی  طراحی صنعتی و  فرآیند ثبت  طرح صنعتی در محل سالن همایش های اتاق بازرگانی گرگان با همکاری و حمایت شرکت شهرک های صنعتی گلستان  و نمایندگی مرکز آموزش بازرگانی در استان گلستان و با حضور بیش از 100 نفر از واحد های صنعتی، معدنی و تجاری  و فعالان اقتصادی  استان برگزار گردید.
کاظمی طلاچی رئیس اداره آموزش پژوهش و فناوری سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان ضمن خیر مقدم به حاضرین و تشکر از حامیان و برگزار کنندگان این کارگاه به بیان اهداف و ضرورت های برگزاری این کارگاه پرداختند.
عباسی مدرس دوره  در خصوص اهمیت و نحوه ارتباط طراحی صنعتی در میزان کمی و کیفی تولید و فروش، پروسه و مبانی اصول علمی و هنری طراحی صنعتی، روند طراحی یک محصول به قصد تولید صنعتی، مفهوم طرح صنعتی و ویزگی های لازم برای ثبت طرح های صنعتی به ایراد سخن پرداختند.
 کشفی کارشناس دفتر حمایت از مالکیت صنعتی وزارت صنعت معدن و تجارت در خصوص وظایف و نقش دفتر حمایت از مالکیت صنعتی در حمایت از فعالان اقتصادی و کالاها و خدمات آنان و اهمیت و ضرورت ثبت ملی و بین المللی نشان های تجاری، جایگاه و حقوق ناشی از ثبت طرح های صنعتی در حقوق مالکیت صنعتی و مصادیق آن، فرآیند ثبت ملی و بین المللی طرح صنعتی و نشان های تجاری به بیان سخن پرداختند.
 در پایان نیز کشفی ضمن جمع بندی و نتیجه گیری  مطالب ارائه شده، در پنل پرسش و پاسخ به پرسش های حاضرین پاسخ داده و در جهت رفع مشکلات آنان راهنمایی و مشاوره لازم را ارائه نمودند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 463
  • کد خبر : 39421